Sklep Maris Stella

Sklep Maris Stella
Zapraszam!

środa, 30 lipca 2014

Moja kosmetyczka cz.1 - twarz.

Witam słonecznie, :)
dziś przedstawię pokrótce zawartość mojej kosmetyczki, a są to głównie kosmetyki do pielęgnacji, ale z kolorówki też coś się znajdzie. Część pierwsza dotyczy kosmetyków do pielęgnacji twarzy.

1. Mydło Aleppo 20% oleju laurowego.

Mydełko zapewne jest powszechnie znane każdemu, kto kiedykolwiek miał lub ma dolegliwości skórne. Używam go do codziennego mycia twarzy.

2. Energetyzujący tonik do twarzy zielona herbata bio.


Toniku używam codziennie po myciu twarzy mydłem Aleppo. To moja trzecia buteleczka, płyn delikatnie pachnie herbatą .
3. Olej z róży piżmowej Musquee bio.

Olej ten pachnie dość mocno różą i piżmem, ale mnie to nie przeszkadza. Stosuję go codziennie do twarzy po toniku. To moja pierwsza buteleczka 50 ml.
4. Serum do rzęs Long lashes forever.

Serum aplikuję już chyba od czerwca lub końca maja co wieczór po toniku. Czy są efekty - tego na razie jeszcze nie zdradzę. :-)

5. Masło karite - balsam do ust.

 
To masełko stosuję co wieczór na usta. Niezwykle wydajne, wystarczy odrobina dla aksamitnych ust! To moja pierwsza puszeczka, kończy się, ale już mam następną w zapasie.
6. Woda micelarna z organicznym ekstraktem z moreli.
Wodę tę używam od niedawna do zmycia makijażu, ma świetny aromat i jest również wydajna.

7. Savon Noir a la Rose de Damas.

Savon Noir różany ma zapach róży damasceńskiej, używam go jako maseczki - peelingu raz na tydzień. To mój pierwszy słoiczek, zużyłam około połowę.

Wszystkie zdjęcia w tym poście pochodzą ze stron sklepu Mydlarnia u Franciszka:
www.mydlarnia.info
www.ufranciszka.pl
I to by było na tyle, następny post będzie dotyczył części drugiej o mojej kosmetyczce - pielęgnacja ciała.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz