Sklep Maris Stella

Sklep Maris Stella
Zapraszam!

wtorek, 11 listopada 2014

Krótka recenzja - próbka oleju z pestek malin.

Witam, :)
dziś piszę o próbce oleju z pestek malin od sklepu e-Fiore. Recenzja jest krótka, ponieważ nie będzie informacji od producenta. Na blogu przez tydzień była aktywna ankieta, w której pytałam, czy chcecie recenzję próbki. Oto wyniki:
Tak - 1 głos - 100%.
Nie - 0 głosów - 0%.

Wygląd próbki.
Buteleczka z brązowego szkła z kroplomierzem, pojemność około 10 ml. Olej jest koloru słonecznej żółci, z naturalnym osadem i fragmentami pestek malin, ale to w niczym nie przeszkadza. Szkoda, że nie było napisanej daty przydatności do użycia. Nie ma zapachu malin, tylko jest zapach pestek i oleju, całkiem przyjemny.

Jak używałam.
Smarowałam olejem twarz wieczorem po umyciu. Taka mała próbeczka wystarczyła mi na ponad miesiąc stosowania. Szybko się wchłania, nie pozostawia tłustej, grubej warstwy na skórze. Pojemność idealna na mały wyjazd, podróż. Skóra aksamitnie gładka, polecam. Próbkę dostałam jako gratis do zamówienia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz