Sklep Maris Stella

Sklep Maris Stella
Zapraszam!

piątek, 20 lutego 2015

Nowości ze sklepu Blisko Natury.

Witam, :)
dziś pokarzę Wam moje zakupy w sklepie Blisko Natury.
Olej laurowy (Laurus nobilis L.) 50ml
1. Olej laurowy Laurus Nobilis 50 ml.
To jeden z moich ulubionych olejów, świetny na uczulenia i niedoskonałości skóry, a także na reumatyzm.

2. Gabinetowa maska peel-off kriogeniczna na nogi.
Maski peel-off są mi znane i lubiane, ale takiej na nogi jeszcze nie miałam. Czas ją wypróbować!
Piękne włosy - kapsułki - 30 kaps.
3. Kapsułki piękne włosy, 30 kapsułek - 2 opakowania.
Jestem ciekawa, czy te kapsułki dadzą jakiś efekt, kupiłam je pierwszy raz, od razu 2 opakowania, a z racji tego, że łykam je rano i wieczorem kuracja nimi potrwa miesiąc.
Ostropest plamisty mielony, 200g
4. Ostropest plamisty mielony 200 g.
Mydło z Aleppo z błotem z Morza Martwego 100g Najel
5. Mydło Aleppo z błotem z Morza Martwego Najel 100 g.
Jeszcze takiego mydła Aleppo nie miałam, ale używałam błota z Morza Martwego. Myślę, że to mydełko zadziała równie dobrze jak samo błoto.

Dodatkowo dzięki uprzejmości sklepu dostałam dołączoną do zakupów próbkę Orientalnego bogatego masła do ciała z trawą cytrynową i żywokostem firmy Orientana.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz