Sklep Maris Stella

Sklep Maris Stella
Zapraszam!

wtorek, 29 sierpnia 2017

Nowe rosyjskie kosmetyki.

Witam, 👧
dziś napiszę jakie nowości pojawiły się u mnie, wszystko jest tej samej firmy - Bania Agafii.

1. Ekspresowa odświeżająca maseczka do twarzy 100 ml.
To pierwsza gotowa maseczka jaką mam zamiar użyć, wcześniej używałam tych w proszku, np. błota z Morza Martwego.

2. Odżywczy szampon do włosów 100 ml.
To kolejny Agafiowy szampon który będę używać, wcześniej używałam szamponu na kwiatowym propolisie, którego zresztą będę recenzować niedługo. 😉

3. Pielęgnacyjny balsam do włosów ochrona koloru 100 ml.
Będzie kolejny po super silnej masce do włosów stymulacja wzrostu, o której też napiszę jak mi sie skończy.

4. Ujędrniający olej do masażu 170 ml.
Mam ten olej.

5. Delikatny olej do masażu 170 ml.
Też to mam, a ponadto zmieszałam te 2 oleje i nimi olejuję włosy, efekty są super już od pierwszego użycia, najwyraźniej włosom posłużyła zmiana oleju.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz