Sklep Maris Stella

Sklep Maris Stella
Zapraszam!

środa, 15 listopada 2017

Chusteczki nawilżane - jakie i do czego mogą się przydać?

Witam, 👧
dziś będzie trochę nietypowo o chusteczkach nawilżanych różnego rodzaju.
Ja zazwyczaj taki chusteczki kupuję w Rossmannie gdy jest promocja. Obecnie przetestowałam chusteczki Alterry i Babydream extra sensitive. Te pierwsze są do oczyszczania twarzy a te drugie są dla niemowląt, ale mi to nie przeszkadza, grunt że skład jest dobry.
Chusteczek używałam do:
- oczyszczania twarzy bez wody - odkryłam że po umyciu jej klasycznymi środkami moja skóra jest bardzo przesuszona i występuje uczucie ściągnięcia, po użyciu chusteczki tego problemu nie ma lub jest lżejszy.
- ochłodzenie skóry w upał - bardzo fajnie jest użyć takiej chusteczki w gorący dzień, można je na chwilę włożyć do lodówki przed użyciem.
- oczyszczenie rąk gdy nie ma się dostępu do wody.
Ponadto wymyśliłam jeszcze jeden sposób którego jeszcze nie próbowałam. To nawilżenie i lekkie oczyszczenie włosów taką chusteczką, po prostu głaszczemy włosy chusteczką do momentu gdy ona zrobi się sucha. A jak macie jakieś chusteczki nawilżane, których nie zdążyliście zużyć i wyschły na wiór, to można ich używać do wycierania nosa, są bardzo delikatne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz