Sklep Maris Stella

Sklep Maris Stella
Zapraszam!

środa, 7 stycznia 2015

Twarde i delikatne masło kakaowe.

Witam, :)
dziś jest recenzja masła kakaowego w pastylkach. Kupiłam je w sklepie e-Fiore.

Informacje od producenta:
Masło kakaowe w pastylkach.100 % naturalne, natłuszczające i ujędrniające. Brązuje i wygładza skórę!
Masło kakaowe otrzymywane jest z nasion dojrzałych owoców kakaowca, który rośnie w strefie tropikalnej Ameryki Południowej, Azji i Afryki. Dojrzałe owoce kakaowca są ścinane i w celu uzyskania masła kakaowego oczyszczone ziarna poddaje się wytłaczaniu na ciepło. Są one prane  i mielone, w wyniku czego otrzymywana jest gęsta masa, z której w procesie tłoczenia otrzymuje się masło kakaowe, a odtłuszczone wytłoczyny, poddane powtórnemu mieleniu, przybierają postać proszku kakao (kuch kakaowy). Masło kakaowe charakteryzuje się zgodnością ze skórą co oznacza, że składniki w nim zawarte są przez skórę w 100 % tolerowane i łatwo się wchłaniają. Opóźnia efekty starzenia się skóry, nadaje skórze jedwabistą gładkość i piękny koloryt. Masło doskonale nawilża i regeneruje skórę ponieważ zawiera kwas oleinowy, nadaje skórze piękny połysk i aksamitną gładkość. Zawiera naturalne antyutleniacze, które neutralizują działanie wolnych rodników. Dlatego nie jełczeje, można je przechowywać nawet kilka lat. Masło kakaowe ma  twardą konsystencję. Temperatura topnienia masła jest zbliżona do temperatury ludzkiego ciała i wynosi ok 36 stopnie Celsjusza. Dlatego po zetknięciu ze skórą przechodzi w stan ciekły, doskonale ją natłuszcza, chroni przed promieniowaniem UV, wykazuje całkowitą biozgodność ze skórą. Masło znacząco przyspiesza opalanie, chroni przy tym skórę przed szkodliwym działaniem promieni UV. Ma naturalny filtr słoneczny 4. Nadaje skórze naturalny odcień brązu. Ma słodki smak i zapach.
Można używać je samo lub łączyć z innymi olejami, np ze słodkich migdałów. Połączyć z olejem roślinnym w proporcjach 80% masła i 20% oleju roślinnego. Masło roztapiamy w kąpieli wodnej a następnie dolewamy do niego olej roślinny i dokładnie mieszamy. Przelewamy do naczynia i odstawiamy do lodówki aby ponownie stwardniało. By było jeszcze mniej twarde można spróbować zmienić proporcje np. 70% masła i 30% oleju. Nasze masło kakaowe występuje w wygodnej formie pastylek. Ułatwia to odmierzanie odpowiedniej ilości. Wystarczy rozpuścić w kąpieli wodnej garść pastylek i powstałym złotym olejem nasmarować ciało. Skóra po masażu jest wyraźnie gładsza, natłuszczona i bardziej elastyczna. Nawet po wielu godzinach pozostaje miękka i nie widać śladów przesuszenia. Masełko kakaowe poprawia koloryt skóry, delikatnie ją opala. Jak na masło naturalne wchłania się dość szybko.
Właściwości:
- mocno nawilżające i regenerujące,
- przyspieszające opalanie,
- uzupełniające w skórze niedobory witamin,
- nadające skórze piękny blask,
- wygładzające,
- przeciwzmarszczkowe,
- nie alergizujące,
- naturalny filtr słoneczny.
Zastosowanie:
- bezpośrednio na skórę,
- do produkcji kosmetyków profesjonalnych i w warunkach domowych,
- do opalania,
- do zabiegów w salonach kosmetycznych i salonach masażu,
- spożywcze.
INCI: Theobroma Cacao.
Pojemność 100g, masełko pakowane w torebki celofanowe z klipsem i etykietą.
Wygląd produktu:
A więc podsumujmy: masełko jest zapakowane w przezroczystą torebkę celofanową z klipsem i etykietką. Ma postać żółciutkich twardych pastylek o wielkości ziarenka soi, pachnie słodko. Spróbowałam kilka pastylek, normalnie smakują białą czekoladą! Ten fakt bardzo przypadł mi do gustu, jednak potem już pilnowałam, aby pielęgnować się masełkiem bardziej na zewnątrz na skórę niż wewnątrz do buzi. ;)

Jak używałam:
Używałam masła po kąpieli przez całe 5 i pół miesiąca, począwszy od wakacji. Jest bardzo wydajne! Oczywiście pokombinowałam też ze sposobem aplikacji. Producent zaleca, aby odmierzoną ilość pastylek rozpuścić w kąpieli wodnej i smarować się tak powstałym olejem, ale ja na początku smarowałam się pojedynczymi pastylkami, na całe ciało zużyłam od 10 do 13 pastylek. Aplikacja szła trochę mozolnie, więc potem smarowałam się małą garścią pastylek. W końcu zdecydowałam się, że dla większej frajdy przetopię pastylki w kąpieli wodnej w kostkę. Wyszły mi dwie kosteczki w kształcie serca z karbowanym brzegiem. Bardzo dobre też były efekty tego masła, przedłużyło opaleniznę, jaką sobie zrobiłam poprzez smarowanie się co kilka dni olejem z nasion marchwi. Kostka z masła kakaowego bardzo dobrze sunęła po skórze. Po wsmarowaniu masła skóra była miękka i satynowa w dotyku. Masełko bardzo szybko całkowicie się wchłania. Jest to jedno z moich ulubionych maseł jakie wypróbowałam ze sklepu e-Fiore. Polecam wszystkim to masło, szczególnie w lecie, aby utrwalić i podkreślić opaleniznę jak również polecam sklep e-Fiore za kompleksową obsługę zamówienia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz