Sklep Maris Stella

Sklep Maris Stella
Zapraszam!

poniedziałek, 25 stycznia 2016

Aktualna pielęgnacja twarzy.

Witam, :)
gdy zaobserwowałam, jak wiele razy od opublikowania wyświetlony został mój artykuł o moich planach pielęgnacji włosów na najbliższe pół roku - tutaj, postanowiłam napisać o mojej aktualnej pielęgnacji twarzy. Zapraszam.

Wieczorem:
1. Mycie twarzy mydłem Aleppo 40% oleju laurowego.
2. Tonizowanie różnymi hydrolatami, aktualnie hydrolatem z neroli.
3. Smarowanie naturalnym olejem, aktualnie z pestek malin.

Co tydzień:
1. Maseczko-peeling z błota z Morza Martwego.

To tylko tyle, rano zazwyczaj nie mam czasu na jakąkolwiek pielęgnację twarzy. Chciałabym powrócić do regularnego smarowania rzęs wieczorem odżywką keratynową firmy Gal, choć w niej nie ma ani miligrama keratyny, jest w niej kilka olejów, z rycynowym na czele.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz