Sklep Maris Stella

Sklep Maris Stella
Zapraszam!

sobota, 30 kwietnia 2016

Nowości z sklepu zielarskiego i z Oriflame.

Witam, :)
dziś pokażę moje nowe kosmetyki z sklepu zielarskiego i z katalogu Oriflame.
1. Receptury Babuszki Agafii Specjalny Balsam Ziołowy Przeciw Wypadaniu Włosów 350 ml.
Posłuży mi do emulgowania oleju który nakładam na skórę głowy i włosy.
2. Najel mydło Aleppo z Bio olejem laurowym 40% 200g.
To już drugie moje mydło o tak wysokiej zawartości oleju laurowego.
3. Afrykańskie czarne mydło 100 g.
A to już prawdziwa nowość, popularne w Zrób Sobie Krem oraz w Mydlarni u Franciszka naturalne mydło, które wygląda jak ciasto i jest tak miękkie. Sama natura, dostępna na mieście i super, bez zbędnych kosztów wysyłki.

4. Regenerujące serum na rozdwajające się końcówki włosów HairX Restore Therapy - bez spłukiwania 30 ml.
Moje włosy podczas gdy pogorszyło się moje zdrowie zaczęły się rozdwajać, zniszczone końcówki nadały moim włosom wygląd jak po nożyczkach degażówkach, mimo iż od dawna są obcinane na prosto bez cieniowania. Pod nożyczki poszło około 5-7 cm a pozostałe rozdwojone końcówki na długości włosów zostały obcięte metodą taką, iż obcinam pojedyncze rozdwojone włosy. Teraz na ostatnie 5-7 cm będę regularnie nakładać to serum, aby zapobiec rozdwajaniu, bo skleić rozdwojony włos na stałe nic nie może, nawet silikony obecne w serum, za to jako profilaktyka przeciw rozdwajaniu powinno się sprawdzić.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz