Sklep Maris Stella

Sklep Maris Stella
Zapraszam!

poniedziałek, 4 września 2017

Co zrobić gdy mydło w kostce bardzo wysusza skórę.

Witam, 👧
mam ostatnio taki problem, że afrykańskie czarne mydło firmy Mohani wysusza mi skórę, i to nie tylko na twarzy, ale też na rękach. Postanowiłam coś z tym zrobić, gdyż nie chciałam wyrzucać prawie całej kostki mydła.

Co zrobiłam:
1. Mydło połamałam na małe kawałki i wrzuciłam do garnuszka. Idzie to łatwo zrobić, gdyż jest miękkie.
2. Wlałam wodę do garnuszka z mydłem i postawiłam na małym ogniu na kuchence.
3. Na początku patyczkiem drewnianym, a potem małą łyżeczką mieszałam mydło aby się rozpuściło.
4. Gdy mydło się rozpuściło zdjęłam garnek i mieszałam co jakiś czas łyżeczką na zmianę mierząc temperaturę mydła termometrem.
5. Gdy temperatura zbliżyła się do 50-60 stopni C, zaczęłam wlewać najpierw po kilka kropli oleju Bania Agafii do ciała i mieszałam patyczkiem aż się olej wchłonął w mydle i ono rozjaśniało.
6. Potem wlewałam olej strumieniami, takie większe chlupnięcia i mieszałam już w pojemniku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz