Sklep Maris Stella

Sklep Maris Stella
Zapraszam!

wtorek, 10 kwietnia 2018

Receptury babuszki Agafii maska drożdżowa - recenzja.

Witam, 👧
dziś napiszę Wam o jednym z najlepszych produktów do włosów, jaki używałam, i nadal używam, bo mam drugie opakowanie. Jest to maska drożdżowa Agafii.

Informacje od producenta:
Słynna maseczka drożdżowa babuszki Agafii. Dzięki zawartości drożdży stymuluje porost włosów. Olejki zawarte w składzie mają działanie wzmacniające i odżywiające włosy.
Piwne drożdże (Yeast Extract) - naturalne źródło pełnowartościowego białka, witamin i mikroelementów. Wnikają w strukturę włosów, wzmacniają ich metabolizm, przyśpieszając przy tym ich wzrost.
Sok z brzozy (Betula Alba) - sprzymierzeniec w walce z problemami skóry głowy i włosów, takimi jak: wypadanie, brak puszystości, osłabione cebulki.
Oman Wielki (Inula Helenium Extract) - wspomaga regenerację podrażnień, działa przeciwzapalnie, kojąco i antyseptycznie.
Mącznica lekarska (Arctostaphylos Uva Ursi Extract) - regeneruje stany zapalne, działa bakteriobójczo.
Ostropest plamisty (Silybum Marianum Extract) - wzmacnia cebulki włosowe, poprawia budowę włosów, zapobiega ich rozdwajaniu i łamliwości.
Oleje zimnotłoczone:
Olej z kiełków pszenicy (Triticum Vulgare Germ Oil) - zawiera wysoką zawartość witaminy E, nie obciąża włosów.
Olej z nasion białej porzeczki (Ribes Aureum Seed Oil) - wykazuje działanie odżywcze.
Olej z szyszki syberyjskiej (Pinus Sibirica Cone Oil) - pomocny w walce z łupieżem, reguluje gospodarkę tłuszczową skóry głowy. 
Olej z dzikiej róży (Rosa Canina Friut Oil) - poprawia elastycznośc włosów poprzez dostarczenie im  nienasyconych kwasów tłuszczowych. 
Przechowywać w temperaturze: od +5 ˚C do +25˚C.
Sposób użycia: Rozprowadzić równomiernie maskę na czystych i wilgotnych włosach i skórze głowy. Po 1-2 minutach zmyć ciepłą wodą.

Skład: Auqa, Cetrimonium Chloride, Cetearyl Alcohol, Ceteareth - 20, Guar Gum, Yeast Extract, Betula Alba Juice, Inula Helenium Extract, Arctostaphylos Uva Ursi Leaf Extract, Silubum Marianum Extract, Triticum Vulgare Germ Oil, Ribes Aureum Seed Oil, Pinus Sibirica Cone Oil, Rosa Canina Fruit Oil, Ascorbic Acid, Panthenol, Glucosamine, Citric Acid, Sorbic Acid, Benzoic Acid, Parfum, Benzyl Alcohol, CI 15985, CI 16035.


Analiza składników:
    - woda.
    - baza odżywkowa, emulgatory i składniki myjące.
    - ekstrakty i składniki roślinne.
    - oleje roślinne.
    - antyoksydant.
    - humektanty.
    - zapach, barwniki i konserwanty.

1+5+4+1+2=4+7 czyli 13 jest większe od 11. To dobry kosmetyk.

Wygląd produktu:
Maska zamknięta jest w dużym 300ml plastikowym słoiku z dodatkowym wieczkiem które chroni przed rozlaniem się kosmetyku. To bardzo dobre rozwiązanie, gdyż maska jest rzadka. Ma jasny, kremowy kolor i bardzo ładny, choć sztuczny zapach.

Jak używałam:
Maskę nakładałam na calutkie włosy, od nasady aż po końce. Trzymałam jakiś czas i potem spłukiwałam. Maska już od pierwszego użycia stała się moim nr. 1. Włosy były niesamowicie błyszczące, puszyste, miękkie i gładkie. Zapach utrzymuje się długo, bo na następny dzień po myciu czasem go jeszcze wyczuwam. Na popularnym wizażu jest mnóstwo opinii, ale niektóre mnie szokują - ktoś po masce do włosów oczekiwał przyspieszenia porostu, zmniejszonego wypadania czy wyrośnięcia nowych włosów... I maska nie zawsze spełniała te wymagania. Moim zdaniem żadna maska nie jest od takich rzeczy, choćby miała nie wiem jaki skład. Maska jest od odżywiania, regeneracji włosów, oraz od tego by włosy się lepiej rozczesywały i tylko takie spełnia zadania. Od powyższych niespełnionych wymagań są wcierki, ampułki do skóry głowy - nie do włosów! Zaskakuje mnie to jak ludzie ufają producentom. W przypadku każdego rodzaju kosmetyków najlepsza jest zasada ograniczonego zaufania, i sprawdzanie co kosmetyk ma w składzie. Dlatego ja nie napiszę czy maska spowodowała że np. włosy mi przestały wypadać. Mam nadzieję że wyraziłam się jasno, nie jestem do nikogo źle nastawiona. Chodzi mi o to żeby konsumenci trochę się doszkolili w zakresie składów kosmetyków i świadomie wybierali to, co dla nich jest dobre, w ten sposób zostałyby wyeliminowane negatywne opinie i rozczarowania konsumenta. A maskę polecam, do włosów niskoporowatych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz