Sklep Maris Stella

Sklep Maris Stella
Zapraszam!

czwartek, 24 maja 2018

Nowości z Blisko Natury.

Witam, 👧
dziś piszę ten artykuł po niedawnym rozpakowaniu paczki z Bliskonatury.pl. Co się w niej znalazło? Tego dowiecie się w dalszej części, zapraszam.

1. Avebio woda z Neroli 100 ml.
Używałam kiedyś hydrolatu z neroli z firmy l'Orient, bardzo go lubiłam ale dawno nie używałam, czas przypomnieć sobie jego piękny zapach.

2. Książka "Cukiernia Kosmetyczna", Adriany Sadkiewicz.
Akurat trafiłam na dużą promocję tej książki, bo aż -70%. Zalety tej książki to piękne, apetyczne ilustracje i bardzo czytelne instrukcje.

3. Make Me Bio woda różana 100 ml.
To kolejna woda różana, jaką będę testować. Mam nadzieję, że sprosta moim wymaganiom i okaże się dobra na równi z wodą różaną z l'Orient.

4. Orientana Bio-Henna Karmelowy Brąz 2 sztuki po 50 i 100 g i Orzech Laskowy 1 sztuka 50 g.
W dziale z hennami Orientany również była promocja, więc zrobiłam zapasy, które starczą mi na ponad rok. Jeśli stale zaglądacie na mój blog to wiecie, że wcześniej używałam henny Khadi, a z Orientany to dla mnie jest nowość.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz