Sklep Maris Stella

Sklep Maris Stella
Zapraszam!

sobota, 26 maja 2018

Venus Nature Twoja Receptura ekstrakt z liści Aloe Vera - recenzja.

Witam, 👧
dziś zrecenzuję ekstrakt z liści aloesu z Rossmanna. Zapraszam do czytania.

Informacje od producenta:

Ekstrakty naturalne mogą być stosowane bezpośrednio na skórę działając kondycjonująco i tonizująco, przygotowując ja do zabiegów kosmetycznych. Równie idealnie sprawdza się jako jeden ze składników naszego ulubionego toniku, płynu micelarnego, kremu, balsamu czy maseczki. Działanie kosmetyczne ekstraktu z liści Aloe Vera wynika przede wszystkim z jego właściwości stymulujących i przeciwzapalnych. Aloe Vera łagodzi podrażnienia wywołane np. nadmierną ekspozycją na słońce. Wzmacnia zanikające z wiekiem zdolności regeneracyjne skóry, przeciwdziała jej wiotczeniu, sprzyja gojeniu się ran. Ekstrakt z liści Aloe Vera stosowany na: twarz - działa kondycjonująco i oczyszczająco, ciało - łagodzi, działa przeciwzapalnie, usta - zmiękcza i chroni, dłonie i paznokcie - chroni i regeneruje, włosy - wcierany w skórę głowy wspomaga walkę z ich wypadaniem, stopy - usuwa zrogowacenia i działa antybakteryjnie.

Wygląd kosmetyku:
Sok aloesowy zamknięty jest w 50 ml szklanej, brązowej buteleczce z kroplomierzem. Sok jest bezbarwny, ma dziwny zapach, jakby apteczny.

Jak używałam:
Sokiem aloesowym smarowałam powieki gdy je zatarłam, działał nawilżająco i łagodząco. Kilka kropli dodałam do szamponu przed rozwodnieniem, ale nie zauważyłam nic szczególnego. Sok sprawdził się w mgiełce do twarzy na upał, nawilżał i ochładzał skórę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz