Sklep Maris Stella

Sklep Maris Stella
Zapraszam!

niedziela, 11 sierpnia 2019

Sobotnia pielęgnacja włosów nr. 2.

Witam, 👧
wczorajszej soboty użyłam dokładnie takie same kosmetyki jak wcześniej opisywałam w poprzednim artykule. Zmieniłam jedynie technikę i czas ich trzymania na włosach oraz nie robiłam peelingu skóry głowy.

Olejowanie:
Włosy na około 10 godzin przed myciem naolejowałam zabiegiem olejowania włosów na ciepło Enjoy Coco z firmy Marion. Nałożyłam go bez podgrzewania na suche włosy. Zostało mi go jeszcze na jedną aplikację, więc wydajność jest ekstra.

Emulgowanie:
Polałam wodą głowę i włosy, do pojemnika po kremie wlałam sporą porcję rokitnikowej odżywki nawilżającej do włosów normalnych i suchych, rozcieńczyłam wodą i taką mieszaniną zemulgowałam olej, następnie spłukałam.

Mycie:
2,5 ml delikatnego żelu do mycia ciała rozcieńczyłam wodą w pojemniku po kremie do ciała i takim spienionym polałam skórę głowy.

Maska:
Po spłukaniu szamponu na wilgotne włosy od nasady nałożyłam intensywnie regenerującą maskę do włosów farbowanych jasnych firmy Vianek. Potrzymałam ją kilka minut i spłukałam. W dotyku włosy były śliskie i miałam wątpliwości co do ich domycia, ale po ich wyschnięciu przekonałam się, że wszystko tym razem zostało dobrze zmyte, a gładkość i śliskość to zaleta włosów niskoporowatych, które posiadam. 😄

Po wyschnięciu:
Na długość nałożyłam olejek do włosów Isana intensiv 2 in 1. Kończy mi się, więc może go zrecenzuję. 😉 Na wtarcie wcierki już nie miałam sił bo było już późno.

Podsumowanie:
Skóra głowy jest nadal idealnie oczyszczona. Zauważyłam, że mam po 3 tygodniach stosowania wcierki Jantar z imbirem już odrosty o długości około 1,5 cm a przecież farbowałam je chyba z 3-4 tygodnie temu. Kolor nie mógł mi się tak szybko wypłukać. Cieszy mnie to, bo świadczy to o tym, że włosy ruszyły i urosły już ponad ten standardowy 1 cm. Wyrastają mi też nowe włosy! Włosy są bardzo miękkie i śliskie w dotyku. Niedługo skończy mi się wcierka Jantar, w kolejce czekają ampułki Cece Med, które wcześniej też przyniosły mi dobre efekty. Potem mam w planach wcieranie wcierki anyż i lukrecja Sattva i pokrzywowa z Herbaria. Włosing uważam za bardzo udany. 😊

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz