Sklep Maris Stella

Sklep Maris Stella
Zapraszam!

niedziela, 28 lipca 2019

Sobotnia pielegnacja włosów.

Witam, 👧
postanowiłam, że opiszę, tak sama dla siebie, co robiłam na wczorajszym tzw. włosingu.

Olejowanie:
Włosy na kilka godzin przed myciem naolejowałam zabiegiem olejowania włosów na ciepło Enjoy Coco z firmy Marion. Nałożyłam go bez podgrzewania na suche włosy, dawno ich nie olejowałam, więc nie chciałam robić jakichkolwiek ulepszeń. 20 ml oleju spokojnie starczy mi jeszcze na drugie olejowanie. Z pierwszych obserwacji bardzo spodobał mi się jego zapach, wcale nie pachniało kokosem lecz marakują. Zapach jest owocowy i długo się utrzymuje na włosach.

Peeling:
Skórę głowy spryskałam hydrolatem różanym i wsmarowałam peeling gommage firmy Biotaniqe. Jest on przeznaczony do twarzy, ale ja używam go w taki sposób. Ma bardzo dobry skład i ma działanie enzymatyczne i mechaniczne.

Emulgowanie:
Na głowę i włosy nałożyłam obficie rokitnikową odżywkę nawilżającą do włosów normalnych i suchych a następnie spłukałam.

Mycie:
2,5 ml delikatnego żelu do mycia ciała rozcieńczyłam wodą w pojemniku po kremie do ciała i takim spienionym polałam skórę głowy. Żel świetnie się pieni na głowie i jest niesamowicie wydajny, a do tego pachnie eterycznym olejkiem miętowym - w sam raz na upały.

Maska:
Po spłukaniu szamponu na wilgotne włosy od nasady nałożyłam intensywnie regenerującą maskę do włosów farbowanych jasnych firmy Vianek. Potrzymałam ją kilka minut i spłukałam. Użyłam jej już kilka razy, i muszę przyznać że działanie ma dobre, ale jej zapach na włosach jest dość trudny do zniesienia.

Po wyschnięciu:
Na skórę głowy nałożyłam wcierkę Jantar którą "doprawiłam" ekstraktem z żeń-szenia. Na długość zaś nałożyłam dwie pompki olejku do włosów Isana intensiv 2 in 1.

Podsumowanie:
Odżywka trochę nie domyła włosów na długości, ale i tak chodzę w koku więc nie widać tego wcale. Za to skóra głowy została idealnie oczyszczona po farbowaniu henną, które miałam około tydzień temu, a zawsze po spłukaniu jej trochę zostawało na skórze. Włosy są bardzo miękkie i śliskie w dotyku, grzywka łatwo wymyka mi się z spinki żabki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz