Sklep Maris Stella

Sklep Maris Stella
Zapraszam!

poniedziałek, 1 grudnia 2014

Nowości z e-Fiore 2.

Witam, :)
dziś chcę pokazać Wam moje nowości ze z sklepu e-Fiore. A są to:

1. Zestaw kwas hialuronowy 30 ml + olej arganowy 50 ml. Zmarszczki głębokie.
To będzie prezent na Boże Narodzenie dla mojej Mamy, mam nadzieję że się jej spodoba.

2. Mydło kozie mleko z miodem. Natłuszcza skórę i odmładza 100 g.
Mydełko również dostanie moja Mama. Wiem tylko, że pięknie pachnie, nawet przez papier.

3. Szampon twardy naturalny winogrona i mango do włosów farbowanych 100 g.
Co prawda nie mam farbowanych włosów, ale lubię zapach winogron i mango.

4. Szampon twardy naturalny pomarańcza z aloesem. Regeneruje i odżywia 100 g.
Ten szampon będzie idealnie pasował do soli z eterycznym olejkiem cynamonowym i skórką z pomarańczy, którą wcześniej kupiłam również w sklepie e-Fiore i którą aktualnie używam.

5. Krem do włosów naturalny, receptura 7 olejów 150 ml.
Ma super zapach i śliczny lawendowy kolor.

6. Naturalny olejek eteryczny eukaliptusowy 10 ml.
Ten olejek posłuży mi do przygotowania nowego kosmetyku według mojej receptury, o którym niedługo napiszę.

7. Naturalny olejek eteryczny grejpfrutowy 10 ml.
Również i ten olejek wykorzystam do wyrobu drugiego kosmetyku, szczegóły wkrótce.

8. Zielona glinka około 10 g - gratis do zamówienia.
Glinkę dostałam jako gratis, z czego jestem bardzo zadowolona, ma nieco jaśniejszy kolor niż glinka której wcześniej używałam.

To już wszystko. Kolejny raz sklep e-Fiore pozytywnie mnie zaskoczył.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz