Sklep Maris Stella

Sklep Maris Stella
Zapraszam!

czwartek, 14 maja 2015

Nowości ze sklepu Zrób Sobie Krem.

Witam, :)
dziś pokażę Wam moje nowości ze sklepu Zrób Sobie Krem. To moje pierwsze zakupy w tym sklepie, asortyment półproduktów jest niezwykle ciekawy. Z oferty sklepu wybrałam:
 
1. Olejek wetiwerowy naturalny 7 ml.
Bardzo lubię zapach wetiweru, zarówno w perfumach, jak i w świecach zapachowych.
2. Olejek cyprysowy naturalny 7 ml.
3. Olejek cytronelowy naturalny 7 ml.
4. Olejek paczulowy naturalny 7 ml.
Ten olejek bardzo często występuje w perfumach, jest bardzo cenionym składnikiem kompozycji zapachowych.
5. Małe pojemniki z pokrywką o pojemności 10 i 20 ml.
Plastikowe, przezroczyste pojemniczki, mają wytłoczoną miarkę na ściance. Łatwo się otwierają i są szczelne.
6. Marokańska glinka Ghassoul 50 g.
Glinka posłuży mi do babeczek kąpielowych, peelingu, jako puder mineralny.
7. Macerat z morszczynu pęcherzykowatego 60 ml.
Ten macerat zamówiłam dla Mamy, ma działanie ujędrniające, antycellulitowe i przeciwzmarszczkowe.
8. Peeling z nasion czarnej porzeczki.
Gratis do zamówienia powyżej kwoty 50 zł. Nasiona są wytłokami - pozostałością po wyciskaniu oleju z pestek czarnej porzeczki.

To wszystko, efektami stosowania tych produktów oczywiście podzielę się na blogu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz