Sklep Maris Stella

Sklep Maris Stella
Zapraszam!

czwartek, 25 czerwca 2015

Nowości z e-Fiore.

Witam, :)
dziś pokarzę Wam moje nowości ze sklepu e-FIORE. Oto one:
1. Olejek z pestek malin, surowy, zimnotłoczony, faktor UV 30 ml.
No właśnie, kupiłam go ze względu na ten faktor, z myślą o lecie, a ponieważ zamierzam chronić swoją skórę przed słońcem, mam nadzieję że mi się ten olej przyda.
2. Naturalny krem do włosów, receptura 7 olejów 150 ml, dwie sztuki.
To, jak wiecie, moja ulubiona odżywka do włosów po myciu. :) Dlatego są dwie sztuki.

3. Olejek na porost włosów, anyż, len, mięta 250 ml.
Patrząc na tą ilość oleju i na cenę 28 zł, po prostu trzeba stwierdzić, że kupno tego oleju może być dobrym wyborem. Zobaczymy, jak się sprawdzi w olejowaniu włosów. Ma fajny bajer w środku. :)

4. Gratis próbka balsamu w kostce zapach grecki 20 g.
Sklep e-Fiore dał klientom możliwość wyboru dowolnego gratisu - mydła, balsamu w kostce i różnych maseł do zamówienia, co dla mnie jest dużym plusem. Balsam pachnie pięknie i zapach jest trwały.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz