Sklep Maris Stella

Sklep Maris Stella
Zapraszam!

poniedziałek, 28 września 2015

Organiczny hydrolat z rumianku - recenzja.

Witam, :)
dziś piszę o kolejnym kosmetyku, tym razem jest to kosmetyk, który kupiłam ze sklepu e-Fiore. To hydrolat z rumianku firmy Alteya Organics.
Informacje od producenta.
Organiczna woda z Rumianku (Matricaria Chamomilla) Spray 100 ml. Natychmiastowe uczucie nawilżenia, koi podrażnienia, działanie terapeutyczne uspokajająco relaksujące. Rumianek Rzymski od pokoleń stosowany jest w medycynie oraz w aromaterapii. Ma udowodnione działanie przeciwzapalne i jest stosowany w leczeniu podrażnień skóry. Szczególnie wskazany dla skóry wrażliwej, suchej. Umożliwia regeneracje tkanek, zapobiega utracie wilgoci. Działa łagodząco i leczniczo na oparzenia słoneczne. Leczy obrzęki, wskazany dla zmęczonych oczu. Działanie polegające na zwężaniu naczyń krwionośnych sprzyja cyrkulacji krwi i leczy pękające naczynka. Przywraca włosom naturalną jasną barwę, nadaje połysk i elastyczność, ułatwiając ich układanie, rozjaśnia. W przypadku włosów przetłuszczających się przeciwdziała pojawieniu się łupieżu. Ponadto dzięki zawartości licznych związków mineralnych zapobiega wypadaniu włosów, odżywiając ich cebulki. Stosowany na skórę wspomaga leczenie zadrapań, owrzodzeń, wyprysków, trądziku, a w przypadku małych dzieci - pieluszkowego zapalenia skóry. Wykazuje silne działanie antyseptyczne, przeciwbakteryjne oraz przeciwzapalne. Delikatnie oczyszcza, ujędrnia i odświeża cerę. Słodki zapach koi i uspokaja umysł i ułatwia spokojny sen. Hydrolat z rumianku rzymskiego powstaje z ekologicznie uprawianych kwiatów na certyfikowanych polach znajdujących się w dolinie róż w Bułgarii i  należących do Alteya Organics. Destylacja odbywa się w ciągłym cyklu natychmiast po zbiorze w laboratoriach należących do marki Alteya. Cykl od rośliny do gotowego produktu trwa mniej niż 24 godziny. Hydrolat nie jest produktem ubocznym destylacji olejku z rumianku ale niezależnym procesem destylacji w celu uzyskania najwyższej jakości, ekologicznej, kosmetycznej i spożywczej wody z kwiatów rumianku rzymskiego. Certyfikat USDA Organics, świadczy o 100% składzie ekologicznym.
Inci: 100% hydrolat z rumianku rzymskiego uprawianego w sposób ekologiczny.
Wygląd produktu.
Hydrolat umieszczony jest w plastikowej buteleczce z pompką z nalepioną etykietką. Sam hydrolat ma barwę przezroczystą, lecz moim zdaniem był tam ton żółci, bardzo jasnej. Zapach płynu jest trochę inny niż zapach świeżego kwiatu czy herbaty rumiankowej, ale jest on nadal delikatny i przyjemny dla nosa.
Jak używałam.
Hydrolatu rumiankowego używałam na twarz po umyciu mydłem Aleppo lub po masce z czarnego mydła Savon Noir Neroli. Pompka z opakowania idealnie tworzyła mgiełkę i wystarczyło tylko kilka psiknięć aby płyn osiadł na całej twarzy. Przez to produkt był wydajny. Ponieważ stosowałam ten kosmetyk w lecie, kiedy było gorąco i upały, aplikowałam hydrolat również w ciągu dnia na rozgrzaną słońcem lub temperaturą skórę twarzy. W tej roli płyn rumiankowy również sprawdzał się doskonale. Płyn koił twarz. Moim ostatnim sposobem na jego wykorzystanie jest to, że spryskiwałam nim włosy i zakręcałam je w 1 lub 2 koki na czubku głowy, zakładałam na koki gumkę do włosów i jeszcze raz je spryskałam płynem i poszłam tak spać. Rano po rozpuszczeniu włosów miałam fale lub większe loki. Włosy były błyszczące i miękkie, pogrupowane w cieniutkie pasemka. To naturalny środek stylizujący moje włosy, w dodatku bez konserwantów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz