Sklep Maris Stella

Sklep Maris Stella
Zapraszam!

niedziela, 6 września 2015

Śnieżny Peeling do ciała - receptura autorska.

Witam, :)
dziś mam na blogu przepis na Śnieżny Peeling do ciała, który mam nadzieję, pomoże nam się przyzwyczaić do nadchodzącej jesieni i zimy. Peeling ten doskonale pasuje do Śnieżnej Soli Kąpielowej - przepis jest tutaj.
Składniki:
- słoiczek,
- szpatułka,
- plastikowa łyżeczka,
- różowa sól himalajska,
- biała glinka,
- olej kokosowy.
Przepis:
1. Do słoiczka wsypujemy 10 łyżeczek różowej soli himalajskiej.
2. Szpatułką wsypujemy małymi porcjami białą glinkę i dokładnie mieszamy ją z solą, aż cała sól będzie dokładnie obtoczona glinką.
3. Do obtoczonej glinką soli dodajemy porcjami olej kokosowy i dokładnie ucieramy go z solą.
4. Poprzedni krok powtarzamy do momentu, gdy cała sól z glinką będzie wilgotna od oleju, oraz gdy peeling będzie ładnie odchodził od ścianek naczynia. Na tym etapie można dodać kilka kropel dowolnego olejku eterycznego. Ja jednak tego nie zrobiłam ze względu na mocny zapach mojej białej glinki.

Gotowe, peeling jest dobry do użycia przez rok, o ile nie dostanie się do niego woda, dlatego radzę aby wyjmować sobie porcję peelingu na miseczkę lub tackę. Mam nadzieję, że nie trzeba nikomu przypominać, że peeling nakłada się na mokrą skórę od kończyn w kierunku serca. :) (Peeling nałożony na suchą skórę też działa, ale niestety pod wpływem masowania drobinki zsypują się ze skóry.)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz