Sklep Maris Stella

Sklep Maris Stella
Zapraszam!

czwartek, 3 grudnia 2015

Hydrolat z liści i kwiatów szałwii firmy Sana - recenzja.

Witam, :)
dziś mam kolejną recenzję, tym razem hydrolatu z liści i kwiatów szałwii 50 ml. Na początek trochę informacji o nim.
Informacje od producenta.
Hydrolat z szałwii lekarskiej 100% naturalny, bez dodatków konserwantów. Posiada europejski certyfikat ekologiczny EcoCert. Naturalny, wysokogatunkowy hydrolat stosowany jako tonik do wszystkich rodzajów skóry, otrzymywany przez destylację parą wodną liści, kwiatów szałwii. Mikrofiltrowany, bez konserwantów i innych dodatków syntetycznych. Naturalny, bez dodatków zapachowych, konserwujących, barwników. Przechowywać w chłodnym i zacienionym miejscu (lodówce). Produkt tylko do użytku zewnętrznego.
Wygląd produktu.
Hydrolat zamknięty był w butelce z ciemnego szkła, z dozownikiem. Kolor miał taki troszkę mętny, biało - przezroczysty, a zapach jak szałwia oczywiście. :) (Piszę że był, bo już go nie mam, wykorzystałam cały.)
Jak używałam.
Hydrolat używałam prawie codziennie przez kilka tygodni. Aby wygodniej mi się go używało, przelałam go do butelki z atomizerem. Hydrolatu używałam głównie do nawilżania i stylizacji włosów oraz do tonizowania twarzy. Efekty, jakie zaobserwowałam to trwały skręt loków po warkoczu lub koku spryskanym hydrolatem, i gładka skóra twarzy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz