Sklep Maris Stella

Sklep Maris Stella
Zapraszam!

czwartek, 31 grudnia 2015

Olej z pestek moreli - recenzja.

Witam, :)
dzisiaj piszę o oleju z pestek moreli ze sprawdzonego już, sklepu e-FIORE. Olej ten służył mi i mojej Mamie bardzo długo.
Informacje od producenta.
Zimno tłoczony, nierafinowany złoty olej tłoczony z pestek moreli. Bomba witamin A i E dla wrażliwej skóry ze zmarszczkami. Olej morelowy tłoczony na zimno z pestek, czysty, surowy, nierafinowany. Idealny do skóry suchej, dojrzałej, wrażliwej.  Doskonały do masażu. Olej morelowy otrzymywany jest nasion owoców moreli zwyczajnej. Olej morelowy jest lekki, przezroczysty, lekko żółty. Ma charakterystyczny delikatny zapach. W temperaturze pokojowej ma stan skupienia płynny. Zawiera nienasycone kwasy tłuszczowe, kwas oleinowy i linolowy, witaminę A i E. Olej morelowy jest łatwo wchłaniany przez skórę. Nawilża i wygładza naskórek. Polecany jest do wszystkich rodzajów skóry. Stosowany na skórze dojrzałej ogranicza powstawanie zmarszczek. Może być stosowany do skóry wyjątkowo wrażliwej, podrażnionej, z zapaleniami i suchej. Dzięki swoim właściwościom jest stosowany do masażu dorosłych jak również i dzieci. Olej morelowy jest doskonały do delikatnej skóry najmłodszych, w aromaterapii. Używany często w produkcji kremów, balsamów, pomadek do ust, mydeł i odzywek do włosów. Polecamy do skóry przesuszonej, szarej, zmęczonej, ze skłonnością do zmarszczek. Olej można stosować na twarz, ale również na całe ciało, szczególnie po kąpieli. Do olejku proponujemy dodać kilka kropli ulubionego olejku eterycznego. Przez długi czas skóra będzie gładka, odpowiednio odżywiona i otulona pięknym zapachem. 
INCI: Prunus armeniaca (Apricot) Kernel Oil.
Pojemność: 50 ml.
Cena: 13,80.
Butelka z ciemnego szkła.
Wygląd produktu.
Olej jest zamknięty w buteleczce z ciemnego szkła, z czytelną etykietką. Posiada wygodny dozownik. Sam olej ma barwę przezroczysto - żółtą i zapach tak jakby kredek ołówkowych. :)
Jak używałam.
Oleju używałam na różne sposoby:
- Standardowo po umyciu mydłem Aleppo i po tonizowaniu  smarowałam nim twarz.
- Użyłam go do zrobienia serum do twarzy dla mojej Mamy, przepis tutaj.
- Użyłam go również do dwufazowego płynu do demakijażu, przepis już wkrótce.
- Zrobiłam uperfumowany olej do serum, przepis tutaj.
- Zastąpiłam nim olej kokosowy w przepisie i zrobiłam peeling z zieloną glinką o zapachu cytronelli, przepis tutaj.
Olej jest lekki i rzadki, dobrze się wchłania. Ogólnie to jest fajny olej za dobrą cenę, polecam go wszystkim do codziennej pielęgnacji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz