Sklep Maris Stella

Sklep Maris Stella
Zapraszam!

poniedziałek, 7 marca 2016

Olejek eteryczny pomarańczowy - recenzja.

Witam, :)
dziś mam kolejną recenzję olejku eterycznego, tym razem pomarańczowego. Kupiłam go w sklepie Blisko Natury. Za niedługo napiszę kolejną recenzję olejku eterycznego, też z grupy cytrusów.
Informacje od producenta.
Olejek pomarańczowy (citrus sinensis). Olejek eteryczny 100% wytłaczany ze skórek owoców, 10 ml. O cudownym zapachu świeżych pomarańczy. Jest jednym z najsilniejszych w aromaterapii antydepresantów. Dodaje energii, chęci do życia i wigoru. Ma wiele właściwości, które wspomagają leczenie przeróżnych dolegliwości i schorzeń - od zapaleń do obniżonego libido czy depresjiMa działanie:- przeciwzapalne,- przeciwdepresyjne,
- rozkurczowe,
- pobudzające seksualnie,
- antyseptyczne,
- wiatropędne,
- moczopędne,
- tonizujące,
- uspokajające,
- żółciopędne,
- pobudzające układ immunologiczny,
- pobudzające układ trawienny,
- pobudzające apetyt,
- zwalczające trądzik i stany zapalne skóry.
Olejek pomaga w dolegliwościach skórnych. Wzmacnia tkankę łączną, regeneruje, ujędrnia i  działa antycellulitowo. Jest stosowany w pielęgnacji cery tłustej, mieszanej, problematycznej i zanieczyszczonej, ze względu na działanie antyseptyczne i oczyszczające. Zapach olejku pomarańczowego relaksuje i uspokaja, pozwala uzyskać pogodny nastrój. Poleca się go osobom nadpobudliwym, niespokojnym. Olejek należy stosować zewnętrznie, rozcieńczony w oleju bazowym. Należy unikać wystawiania skry na słońce.

Wygląd produktu.
Olejek zamknięty jest w buteleczce z ciemnego szkła z plastikowym dozownikiem.

Jak używałam.
Olejku używałam do kremu - przepis tutaj, który zrobiłam z maceratu - przepis tutaj. Użyłam go także do perfum olejowych. Zapach jest śliczny, a i cena dobra. Polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz