Sklep Maris Stella

Sklep Maris Stella
Zapraszam!

poniedziałek, 27 czerwca 2016

Hydrolat jałowcowy - recenzja.

Witam, :)
dziś mam recenzję hydrolatu jałowcowego z jagód bez konserwantów. Zapraszam do czytania, na początek informacje od producenta.
Informacje od producenta:
Hydrolat jałowcowy powstaje w wyniku destylacji jagód Jałowca pospolitego Juniperus communis. 
INCI: Juniperus Communis Berry Water.
Działanie i zastosowanie: Hydrolat jałowcowy z jagód podobnie jak olejek eteryczny działa przeciwobrzękowo, bakteriobójczo i bakteriostatycznie, przeciwzapalnie, pobudza krążenie. Zalecany przy pielęgnacji cery tłustej, mieszanej skłonnej do wyprysków i podrażnień. Działa przeciwtrądzikowo - zawiera składniki antybiotyczne o działaniu przeciwbakteryjnym (fitoncydy). Reguluje działanie gruczołów łojowych.

Wygląd produktu:
Hydrolat zamknięty jest w 200 ml plastikowej przezroczystej buteleczce z plastikowym dozownikiem. Ma zapach takiego kwaśnego jałowca i przezroczystą barwę.

Jak używałam:
Hydrolatu używałam jako toniku do twarzy, do kremów z emulgatorem oraz jako chłodny kompres do twarzy gdy miałam temperaturę i w upały. Zapach może niektórym osobom nie odpowiadać, mi jest to obojętne. Jedynym mankamentem jest to, iż po spryskaniu nim twarzy w większej ilości dostaje się do oczu i piecze trochę, ale poza tym to jest super.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz