Sklep Maris Stella

Sklep Maris Stella
Zapraszam!

czwartek, 23 czerwca 2016

Zmiany w pielęgnacji włosów - plan na nadchodzące miesiące.

Witam, :)
dziś chcę uporządkować i zaktualizować mój plan pielęgnacji włosów. Zacznę od tego, co będę robiła rzadko, a stopniowo opiszę rzeczy które będą częściej wykonywane.
1. Farbowanie włosów henną Khadi jasny brąz.
Włosy muszę znów ufarbować, ponieważ ampułki Radical i wcierka Jantar niestety zmyły mi kolor z włosów siwych, przyczynił się do tego rozpuszczalnik w ich składzie. O moich efektach farbowania henną można poczytać tutaj. Włosy będę farbować w kilkumiesięcznych odstępach.
2. Peeling błotny do skóry głowy.
Peeling ten chcę wykonywać raz w miesiącu, lub raz na 2 miesiące, najlepiej po skończeniu wcierania wzmacniającego toniku do włosów i przed przejściem na kolejną wcierkę. O tym, jak zrobić taki peeling skóry głowy można poczytać tutaj. Spotkałam się z opinią, że efekty są dopiero po kilku takich zabiegach, ale u mnie efekty pojawiły się już po pierwszym peelingu skóry głowy, więc warto spróbować.

3. Raz w miesiącu przegląd końcówek i obcięcie pojedynczych rozdwojonych końcówek.
4. Olejowanie włosów i skóry głowy przed myciem.
Przez zabiegi z glinką i peeling skóry głowy trochę zaniedbałam regularne olejowanie, ale myślę że nadrobię to i znów będę to robić co tydzień przed myciem. Będę używała oleju który zrobiłam metodą maceracji, czyli im dłużej postoi, tym lepiej zadziała. Jak zrobić taki olej można poczytać tutaj, a o olejowaniu na sucho i na hydrolat można poczytać tutaj.
5. Mycie włosów co tydzień twardym szamponem ze sklepu e-FIORE, obojętnie który wariant.
Szampony z e-FIORE znam i bardzo lubię, są delikatne dla włosów i ich nie niszczą. O mojej opinii na temat tych szamponów można poczytać tutaj i tutaj.
6. Po każdym myciu nałożenie kremu 7 olejów ze sklepu e-FIORE.
Ta odżywka - krem chyba nigdy mi się nie znudzi, ma super zapach, a o tym, co jeszcze o niej sądzę można poczytać tutaj.
7. Po spłukaniu odżywki zrobić Mgiełkę Octową.
Można jej użyć jako płukanki po umyciu włosów, trzeba tylko dodać więcej naparu z malwy dzikiej. O tym, jak można ją sporządzić pisze tutaj.
8. Serum silikonowe na końcówki włosów.
Serum chcę wcierać w końcówki włosów codziennie lub też co drugi dzień po ufarbowaniu włosów henną. Mam jeszcze 14-dniową kurację wzmacniającą z Mariona, ale traktuję ją właśnie jako serum. Najpierw zużyję ją, a później serum z Oriflame.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz