Sklep Maris Stella

Sklep Maris Stella
Zapraszam!

poniedziałek, 13 czerwca 2016

Perfumy alkoholowe - recenzja.

Witam, :)
dziś zrecenzuję perfumy alkoholowe które zrobiłam jakiś czas temu. O tym, jak je zrobić można poczytać tutaj.
Informacje od producenta, czyli ode mnie:
Jest to lekka kompozycja zapachowa oparta na olejkach eterycznych, idealna do stosowania na dzień.
Wygląd produktu.
Perfumy zamknięte są w buteleczce, mają kolor jak mocno rozcieńczone mleko z wodą, oraz cytrusowy zapach.
Jak używałam.
Perfumy używałam normalnie, z czasem zorientowałam się, że mają niewielką trwałość więc spryskiwałam się nimi bardziej obficie, co skróciło znacznie ich wydajność. Sprawdziły się jednak jako zapachowa mgiełka do ciała, ale żeby zapach był trwały trzeba było się obficie spryskać, co nie stanowiło dla mnie problemu, gdyż tak użyta chłodziła skórę. Uważam, że taka mgiełka zapachowa jest idealna na upały, gdy chcemy ochłodzić skórę. Nie sprawdziło się używanie jak perfum.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz