Sklep Maris Stella

Sklep Maris Stella
Zapraszam!

piątek, 14 kwietnia 2017

Wzmacniający tonik do włosów Agafii - recenzja po 2 butelkach.

Witam, :)
dziś krótko opiszę (bo naprawdę nie ma nad czym się rozpisywać) Wzmacniający tonik do włosów Agafii, miałam 2 opakowania, był tani, kupiłam go w sklepie Blisko Natury.

Informacje od producenta:
RECEPTURY BABUSZKI AGAFII: 100% NATURALNY TONIK DO WŁOSÓW- WZMACNIAJĄCY.
Babcia Agafia radzi:
Kiedy włosy stracą piękno, Zastosuj naturalny tonik, który uratuje Twoje włosy, a Ty znów rozkwitniesz.
Ekstrakt Szyszek Chmielu, Ekstrakt Pokrzywy, Ekstrakt korzenia Łopianu, Ekstrakt Łyszczca Wiechowatego Syberyjskiego. Ziołowy tonik dzięki unikalnemu naturalnemu składowi intensywnie wzmacnia i odżywia osłabione włosy.
SPOSÓB UŻYCIA: Nanieść na czyste i wilgotne włosy i skórę głowy. Nie zmywać.
ZAWARTOŚĆ OPAKOWANIA: 150ML
PRODUCENT: OOO PIERWOJE RESHENIE, Rosja.
SKŁADNIKI: Aqua with infusions of extracts: Humulus Lupulus, Urtica Dioica, Arctium Lappa Root, Gypsophila Siberica, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Benzyl Alcohol.


Jak używałam:
Nieregularnie, z mniejszymi lub większymi przerwami. Myślę, że tonik wysuszał mi włosy, opakowanie, jak widać na załączonym obrazku jest nijakie, dobrze, że mam już wypracowaną swoją ulubioną metodę aplikacji wcierek. Włosy po toniku były przyklapnięte, takie jakby czymś oblepione. Wzmocnienia nie zauważyłam, co do wypadania to też niewiele się zmieniło. Może, gdybym kiedyś zakupiła go kolejny raz i wzbogaciła o mój pewien tajemniczy składnik, który pomaga włosom, i często, regularnie go stosowała, to by coś z niego było. Teraz mam tonik zapobiegający wypadaniu włosów firmy Bilka który wzbogaciłam moim tajemniczym składnikiem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz