Sklep Maris Stella

Sklep Maris Stella
Zapraszam!

poniedziałek, 5 lutego 2018

Podciągający olejek do masażu Bania Agafii - recenzja.

Witam, 👧
dziś dla odmiany mam recenzję podciągającego oleju do masażu Bani Agafii.

Informacje od producenta:
Olejek do masażu stworzony do korekcji figury. Zawiera olejki przeznaczone do walki z cellulitem, usuwa toksyny. Podciągający olejek do masażu stworzony specjalnie dla korekcji figury, przywrócenia skórze jędrności i elastyczności. Łączy w sobie cztery maksymalnie efektywne olejki przeznaczone do walki z cellulitem, które przyczyniają się do usuwania toksyn, a także wyraźnie wyrównują i podciągają skórę. Olej z szarłatu zwisłego zawiera witaminy, kwasy tłuszczowe i mikroelementy, które głęboko odżywiają skórę, dzięki czemu zwiększają jej jędrność i elastyczność. Organiczny olej z pestek cytryny i olej z liści sosny górskiej zawierają duże ilości kwasów organicznych i witaminy C, tonizujących i poprawiających właściwości ochronne skóry. Olej cziny aleutskiej bogaty w kwas askorbinowy i saponiny przyczynia się do usuwania toksyn, wygładza skórę. Zawiera w 100% naturalne składniki. Ujędrniający olejek do masażu stworzono specjalnie do korekcji figury, przywrócenia  jędrności  i elastyczności skóry. Łączy w sobie cztery maksymalnie efektywne w walce z cellulitem olejki, które wyprowadzają toksyny ze skóry oraz widocznie ją napinają i podciągają. Olejek amarantowy zawiera wiele witamin, kwasów tłuszczowych i mikroelementów, które głęboko odżywiają skórę, podnosząc jej sprężystość i elastyczność. Organiczny olejek cytrynowy  i olejek z igieł sosny karłowatej zawierają  wiele kwasów organicznych i witaminę C, tonizują i podnoszą ochronne właściwości skóry. Ekstrakt cziny aleutskiej  bogaty w kwas askorbinowy i saponiny, skutecznie usuwa toksyny i wyrównuje powierzchnię skóry.
SPOSÓB UŻYCIA: olejek nanieść na suchą skórę i przystąpić do masażu.
SKŁADNIKI:  Pinus Pumilio Leaf Oil (olejek z igieł sosny karłowatej), Нippopha Rhamnoides Oil (olejek rokitnikowy), Amaranthus Caudatus Seed Oil( olejek amarantowy), Lathyrus Aleuticus Extract (ekstrakt cziny aleutskiej) , Organic Citrus Medica Limonum Peel Oil (organiczny olej cytrynowy), Olea Europaea (Olive) Fruit Oil (oliwa z oliwek).
Wygląd produktu:
Olej zamknięty jest w sporej butelce z zielonego przejrzystego plastiku z klikającym dozownikiem. Olej ma delikatny zapach który jest lekko cytrynowy, a barwę ma żółtą.
Jak stosowałam:
Olej używałam na wiele sposobów:
⛄ Smarowałam nim ciało po kąpieli. Tu sprawdził się gdyż ma lekką konsystencję i łatwo się rozprowadza. Skóra po nim jest przyjemnie natłuszczona i gładka.
⛄Smarowałam nim ręce po umyciu. Tutaj było ciut gorzej bo mam bardzo suchą skórę na rękach i pomimo tego, że to sam olej to po chwili musiałam znowu go nakładać bo miałam nieprzyjemne uczucie ściągnięcia.
⛄Smarowałam nim też twarz i tu było lepiej niż na rękach, ogólnie bez zarzutu.
⛄Użyłam go do ucieranego kremu na mróz - przepis tutaj. W tej postaci jest super i jestem bardzo zadowolona.
⛄No i na koniec gwóźdź recenzji, czyli zastosowałam go do olejowej odżywki - przepis tutaj. Bo w olejowaniu moim zdaniem sprawdził się najlepiej, włosy miałam miękkie, błyszczące i gładkie.
Na koniec tylko mały minus co do opakowania - mi nie odpowiada dozownik tego oleju bo często zdarza mi się że po wydobyciu go z opakowania leje się on po jego ściankach z wierzchu, a to nieco obniża wydajność i można nim niechcący coś polać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz