Sklep Maris Stella

Sklep Maris Stella
Zapraszam!

wtorek, 23 stycznia 2018

Marion 7 efektów fluid na rozdwojone końcówki z olejem arganowym - recenzja.

Witam,👧
dziś mam kolejną recenzję kosmetyku do włosów, będzie ona o fluidzie z Marion.

Informacje od producenta:
Silnie skoncentrowany fluid bez parabenów, chroni przed rozdwajaniem końcówek i skutecznie zabezpiecza włosy przed uszkodzeniami spowodowanymi stylizacją. Olejek arganowy, pochodzący z upraw ekologicznych, potwierdzonych certyfikatem Ecocert  pomaga zapewnić suchym i łamliwym końcówkom włosów 7 efektów:
intensywnie odbudowuje,
przywraca piękny połysk,
odżywia i regeneruje włosy od wewnątrz,
wzmacnia i nawilża,
nadaje miękkość,
wygładza.

Wygląd produktu:
Fluid jest umieszczony w plastikowej buteleczce z pompką, butelka jest przezroczysta. Sam fluid jest koloru jasno żółtego i ma intensywny słodki zapach. Po wyciśnięciu wygląda jak zwykły balsam lub krem.

Jak używałam:
Fluid nakładałam każdego wieczoru po rozczesaniu włosów szczotką z włosia dzika. Fluid okazał się bardzo niewydajny, gdyż aby nałożyć go na całą długość włosów potrzebowałam go bardzo dużo, około 10 ml. Stwierdziłam to po tym jak zobaczyłam że po jednej aplikacji z opakowania zniknęła około 1/5 fluidu, a sam fluid ma pojemność 50 ml. Z tego możecie wywnioskować że fluidu starczyło mi tylko na kilka dni. Po aplikacji włosy były tak jakby mokre, a to dlatego że we fluidzie na pierwszym miejscu jest woda. Włosy były po wyschnięciu błyszczące i gładkie. Ze zdziwieniem zauważyłam że włosy lepiej trzymają fale po rozpleceniu warkocza. Szkoda że po rozczesaniu włosów szczotką na drugi dzień osadziły się na niej resztki fluidu i po kilku dniach szczotka nadaje się do umycia. Podsumowując, ten fluid to taki średniak, dobrze że nie był zbyt drogi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz