Sklep Maris Stella

Sklep Maris Stella
Zapraszam!

piątek, 23 marca 2018

Ampułki Jantar - recenzja.

Witam, 👧
dziś zapraszam na kolejną recenzję, tym razem ampułek Jantar.

Informacje od producenta:
Kuracja w ampułkach do włosów bardzo zniszczonych i osłabionych. Przywróć swoim włosom zdrowy wygląd i siłę. Kuracja w ampułkach Jantar oparta jest na sprawdzonej i skutecznej recepturze. To owoc długich tradycji wykorzystywania niezwykłych właściwości bursztynu.
Bursztyn - pielęgnuje, odżywia i wzmacnia strukturę włosów, poprawiając ich kondycję.
Proteiny jedwabiu - nadają włosom elastyczność, miękkość i połysk.
Glukoza oraz witaminy A, E i F - nawilżają, intensywnie odżywiają i wzmacniają włosy.
Kompleks AHA - delikatnie zmiękcza skórę, ułatwiając wnikanie substancji aktywnych.
Trichogen® - stymuluje wzrost i przedłuża cykl życia włosa.
Bliżej natury - 90% składników naturalnych, 0% parabenów.
Potwierdzone rezultaty - wzmocnione cebulki, odżywione, zregenerowane i grubsze włosy, przywrócona witalność, naturalny połysk i zdrowy wygląd. Testowana dermatologicznie.
Składniki: Aqua (Water), Alcohol Denat., Glycerin, Propylene Glycol, Amber Extract*, Glucose, Panax Ginseng Root Extract*, Arginine, Acetyl Tyrosine, Arctium Majus Root Extract*, Hydrolyzed Soy Protein, Polyquaternium-11, PEG-12 Dimethicone, Calcium Pantothenate, Zinc Gluconate, Niacinamide, Ornithine HCl, Citrulline, Glucosamine HCl, Biotin, Hydrolyzed Silk, Lactic Acid, Glycolic Acid, Citric Acid, Malic Acid, Salicylic Acid, Polysorbate 20, PEG-20 Glyceryl Laurate, Tocopherol, Linoleic Acid, Retinyl Palmitate, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Diazolidinyl Urea, Iodopropynyl Butylcarbamate, Triethanolamine, Caramel, Parfum (Fragrance), Limonene, Linalool, Hexyl Cinnamal.
 
Ranking składników:
    - woda.
    - substancje szkodliwe, konserwanty, zapach, substancje antystatyczne, silikony, emulgator.
    - humektanty.
    - ekstrakty.
    - aminokwasy i substancje aktywne.
    - proteiny.
1+5+3+17+2=12 czyli 28 jest większe niż 12. Mamy tu do czynienia z wcierką o bardzo dużej puli składników dobrych dla skóry głowy.

Wygląd produktu:
5 szklanych ampułek o pojemności 5 ml jest zapakowanych w kartonowe pudełeczko. Do ampułek dołączony jest plastikowy aplikator który nakłada się na ampułkę po jej otwarciu. Ja jednak z niego nie skorzystałam. Wcierka ma kolor bursztynowy.

Jak używałam:
Ampułki przelałam do opakowania po ampułkach Cece med, aby mi było łatwiej ich używać. Wcierałam płyn w skórę głowy prawie codziennie z pominięciem dni w które myłam włosy. Do ampułek dodałam ekstrakt z żeń-szenia aby działał pobudzająco na krążenie w skórze głowy. I mimo tego mam wrażenie że ampułki sprawdziły się trochę gorzej niż wcierka Jantar w butelce. Po aplikacji uczucie rozgrzania skóry głowy było albo mniejsze, albo nie było go wcale. Włosy przy czesaniu trzymały normę i nie wypadało ich bardzo dużo, ale jednak zawsze pod koniec dnia coś się zebrało. Włosy przy nasadzie były przyklapnięte, trochę szorstkie, sztywne. Mam wrażenie że to przez alkohol w składzie, bo przy stosowaniu wcierek bez niego myślę że jest ciut lepiej. Nie sprawdzałam ile włosy mi urosły, bo tego nie robię regularnie. Moim zdaniem ampułki są dobre dla tych, co się zastanawiają jak ich skóra głowy zareaguje na wcierkę która jest o większej pojemności.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz