Sklep Maris Stella

Sklep Maris Stella
Zapraszam!

piątek, 23 marca 2018

Henna Khadi orzechowy brąz na wywarze z siemienia lnianego - recenzja.

Witam, 👧
dzisiejszym tematem jest farbowanie henną rozrobioną na wywarze z siemienia lnianego.

Hennę Khadi używałam nie pierwszy raz, ale po raz pierwszy użyłam siemienia lnianego. Henna jest bardzo wydajna gdyż na całe moje długie włosy wystarczyło około1/3 opakowania. Wydaje mi się że to dzięki wywarowi z siemienia henna wcale mi nie wyciekała spod czepka. Trzymałam ją 2 godziny.

Po spłukaniu i wyschnięciu włosów kolor jaki wyszedł jest ciemniejszy niż jasny brąz i mniej rudy, co mi się bardzo spodoba. Włosy siwe również stały się brązowe, tylko mają złoty połysk. Niestety siemię lniane nie zredukowało przesuszu włosów lecz mam wrażenie że trochę je zniwelowało, ale nie do końca. Jednak myślę, że kolejne hennowania będę przeprowadzać także z nim z uwagi na to że wtedy henna nie wycieka. Włosy są grubsze, pięknie błyszczą i są bez szkody ufarbowane. Polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz