Sklep Maris Stella

Sklep Maris Stella
Zapraszam!

sobota, 10 marca 2018

Co kupiłam na promocji 2+2 w Rossmannie.

Witam, 👧
dziś jak wiecie zaczęła się promocja 2+2 w Rossmannie, kobitki już od rana zaczęły oblegać drogerie więc i ja chciałam zrobić sobie zapasy na kilka miesięcy. A oto relacja na gorąco, co wybrałam z szerokiej oferty produktów do włosów. 2 produkty są mi znane, a 2 to nowości:

1. Seboradin lotion regenerujący, kuracja do włosów suchych, zniszczonych farbowaniem, modelowaniem z żeń-szeniem i naturalnym ekstraktem z czarnej rzodkwi 200 ml.
To nowość, kupiłam go ze względu na ekstrakt z żeń-szenia na 5 miejscu w składzie.

2. Cece Med ampułki do skóry głowy 5x7 ml.
Te ampułki są świetne, kupiłam je kolejny raz i mam nadzieję że nie zawiodą. Recenzja tutaj.

3. Jantar odżywka wcierka z wyciągiem z bursztynu 100 ml.
To kolejna super wcierka, jak zwykle połączę ją z ekstraktem z żeń-szenia pomimo jego obecności w składzie, jak tutaj.

4. Radical med kuracja w ampułkach przeciw wypadaniu włosów 15x5 ml.
To druga nowość, kosztowała najwięcej. Mam nadzieję że się sprawdzi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz