Sklep Maris Stella

Sklep Maris Stella
Zapraszam!

wtorek, 17 marca 2015

Nowości z e-FIORE.

Witam, :)
dziś pokażę Wam moje nowe kosmetyki ze sklepu e-FIORE. Gdy rozcięłam pierwsze opakowanie, piękny zapach tak jakby "rozlał" się w powietrzu, a ja zaczęłam się zastanawiać, co tak pachnie. Jest co oglądać, więc zapraszam również do pisania komentarzy.
1. Krem do włosów 7 olejów 150 ml.
To drugi słoiczek tego kremu, a więc produkt przypadł mi bardzo do gustu. :)
2. Naturalny olejek eteryczny lawendowy 10 ml.
Te osoby, które regularnie czytają bloga dobrze wiedzą, jak bardzo lubię ten zapach.
3. Olej morelowy z pestek moreli 50 ml.
Aktualnie używam oleju arganowego, razem z Mamą, a jak się skończy, to spróbujemy tego oto oleju, który jest dla nas nowością.
4. Olej z marchwi 50 ml.
Zbliża się lato, a ja mam pomysł na to! Konkretnie to mam pomysł na wykorzystanie tego oleju inaczej niż w tamtym roku - klik.

A tutaj mamy gratisy! Składając zamówienie w okresie 5-8 marca sklep e-FIORE dodawał do każdego zamówienia zestaw trzech miniatur kosmetyków.
1. Mydło pomarańczowe z beta-karotenem 30 g.
Natomiast to mydełko jest gratisem do zamówionego przeze mnie oleju z marchwi. Już teraz mogę napisać że pachnie tak, że chce się je zjeść. :)
2. Olej z migdałów 10 ml.
To pierwszy produkt z zestawu kosmetyków dołączanego do zamówienia z okazji Dnia Kobiet. Kiedyś miałam taki olej, tylko z firmy l'Orient. Jestem ciekawa, czy ten jest lepszy od poprzedniego.
3. Masło oliwne 30 g.
Kolejna nowość, wcześniej nigdy takiego masełka nie używałam.
4. Mydło jogurtowe wiśnia & migdał 20 g.
Bardzo ładne mydełko, super zapach.

Podsumowując zakupy w e-FIORE się naprawdę opłacają, kosmetyki są świetne a gratisy bardzo interesujące. Polecam ten sklep również za to, że obsługa jest miła, a wysyłka szybka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz