Sklep Maris Stella

Sklep Maris Stella
Zapraszam!

sobota, 7 marca 2015

Nowości z Rossmanna.

Witam, :)
dziś będzie krótki artykuł o moich zakupach w sklepie Rossmann. Wcześniej uważałam, że znajdują się w nim kosmetyki w większości sztuczne, z SLSami, Tetrasodium EDTAmi i innymi szkodliwymi składnikami, a lepsze firmy to Tołpa i Alterra. Jednak się myliłam. Odkryłam w Rossmannie firmę White Flower's. Oferuje ona kosmetyki z Morza Martwego, zupełnie bez konserwantów, barwników i sztucznych dodatków. Zakupiłam 2 produkty:
1. Błoto z Morza Martwego kosmetyczne suszone 500g.
Błoto wygląda trochę jak kakao w proszku, jego zaletą jest dobra cena i duża ilość w opakowaniu. Wcześniej miałam mokre błoto z firmy l'Orient.
2. Sól karnalitowa do kąpieli z Morza Martwego 500g.
Miałam wcześniej sól karnalitową, ale bardzo drobną, również z firmy l'Orient. Ziarenka soli z firmy White Flower's mają różną grubość i wyglądają jak lekko pokryte olejem, co czyni tę sól oryginalną.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz