Sklep Maris Stella

Sklep Maris Stella
Zapraszam!

piątek, 5 stycznia 2018

Ampułki Cece Med - recenzja.

Witam, 👧
dziś opiszę działanie ampułek Cece Med. Zacznę jak zwykle od opisu od producenta. Zapraszam.

Informacje od producenta:
Ampułki do skóry głowy Ampułki Cece MED Stop wypadaniu włosów to intensywna kuracja działająca na skórę głowy. Dzięki specjalnej kompozycji 16 składników aktywnych Hair Complex intensywnie przeciwdziała wypadaniu włosów oraz stymuluje porost nowych. 16 czynników aktywnych: proteiny białego łubinu, biotyna, witamina E, proteiny ryżu, ekstrakt z bambusa, witamina PP, olej z kiełków pszenicy, olej kukurydziany, panthenol, keratyna, retinol, pochodnia witaminy B5, olej z nasion róży, ekstrakt z ryżu, kwas fitowy, inozytyl.
Składniki: Aqua/Water, Alcohol, Glycerin, Hydrolyzd Lupine Protein, Panthenol, Biotin, Propylene Glycol, Babbusa Arundinacea Leaf Extract,Oryza Sativa Extract, PEG-20 Castor Oil, Alcohol Denat., PEG 60- Hydrogenated Castor Oil, Zea Mays Oil, Calcium Pantothenate, Inositol, Retinol, Rosa Moschata Seed Oil, Tocopheryl Acetate, Phenoxyethanol, Hydrolyzed Keratin, Tussilago Farfara Leaf Extract, Butylene Glycol, Niacinamide, Triticum Vulgare Germ Oil, Linoleamidopropyl PG-Dimonium Chloride Phosphate, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Ethylhexylglycerin, Citric Acid, Parfum, Linalool, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Hydroxycitronellal, Amyl Cinnamal, Isoeugenol, Coumarin, Geraniol.

Wygląd produktu:
5 plastikowych ampułek o pojemności 7 ml zamkniętych jest w małym kartoniku. Oprócz nich jest tam umieszczona ulotka z szczegółową informacją, która jest też na pudełku. Płyn jest przezroczysty, ma piękny zapach. Ampułki nie da się ponownie zamknąć, nie tak jak w przypadku ampułek z Marion.

Jak używałam:
Miałam 2 podejścia do tych ampułek ze względu na moją nieregularność w ich stosowaniu. Za drugim podejściem wcierałam je wytrwale. Co prawda producent zaleca nakładać płyn na mokre czy też wilgotne włosy i skórę głowy, ale ja potraktowałam ampułki jak typową wcierkę, czyli wcierałam je w suchą skórę głowy. Aplikacja nie sprawia u mnie problemu gdyż wcierałam płyn nanosząc krople płynu na opuszki palców którymi rozprowadzałam wcierkę miejsce przy miejscu robiąc tym samym masaż. Nie wypowiem się czy ampułki przyspieszyły porost włosów bo nie mierzę ich regularnie, ale mogę potwierdzić że ograniczają wypadanie włosów i przyczyniają się do wyrośnięcia nowych malutkich włosów. Ampułki nieznacznie obciążyły mi włosy ale to mi nie przeszkadzało. Nie wystąpiło przesuszenie skóry głowy. Polecam je nabyć po promocji w Rossmannie gdyż w cenie regularnej kosztują dość sporo - 19 zł z groszami. Istnieje też możliwość zakupu większej ilości ampułek ale to też generuje duży wydatek. Uważam, że te 5 ampułek to świetna porcja na wypróbowanie ich działania. Z pewnością są jedną z lepszych propozycji wcierek i myślę, że działaniem dorównują wcierce Jantar.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz