Sklep Maris Stella

Sklep Maris Stella
Zapraszam!

sobota, 11 października 2014

Zapach morza - recenzja.

Witam, :)
dziś piszę o soli do kąpieli o zapachu Marine z Mydlarni u Franciszka.


Informacje od producenta:
"Zanurz się w niezmierzony błękit oceanu..." a zapach morskiej bryzy przeniesie Twoje myśli na 
piaszczystą plażę… tylko po to, by delektować się promieniami letniego słońca. Sól z Morza Martwego pobudza krążenie. Dzięki czemu skóra chłonie niezbędne minerały, gwarantujące poprawę kondycji, jędrności i nawilżenia. Zanurzając się w morskiej kąpieli, oddajemy się chwilom ukojenia i relaksu, a na skórze długo pozostaje uczucie przyjemnego odświeżenia i lekkości.
Sposób użycia:
„Wsyp mnie do wanny według uznania, zanurz się w kąpieli. Zamknij powieki i oddaj się rozkoszy 

poznawania. Odejdziesz, a ja będę czekała na Twojej półce…”
Waga 600 g.

Wygląd produktu:
Sól umieszczona jest w szczelnym plastikowym pojemniku zakręconym aluminiową nakrętką, która służyła mi za miarkę do niej. Etykieta jest trwała i nie odkleja się, wszystko wygląda ładnie i estetycznie. Sama sól jest gruboziarnista, w kolorze niebieskim, posiada dość intensywny, mocny zapach morski, i może trochę piżmowy, (więc jak ktoś w sklepie przed zakupem tejże soli chce ją powąchać, to radzę dla względów bezpieczeństwa węchu, powąchać najpierw nakrętkę.) ;)

Jak używałam:
Tradycyjnie, do kąpieli na wannę, a właściwie jej połowę (oszczędzam wodę) wystarczyła pełna nakrętka - miarka, (mieści się w niej naprawdę sporo, zostawiłam ją sobie do odmierzania następnej soli). Po wrzuceniu soli do wanny, sól szybko zabarwia wodę na błękitny, jaśniutki kolor stając się krystaliczna, zapach staje się delikatny, lekki. Z racji tego, że kryształki soli są duże, rozpuszcza się trochę wolniej, niż drobno mielona. Ale to w niczym mi nie przeszkadza. Szkoda, że cena jest tak wysoka, bo w słoiczku stosunkowo do niej soli jest za mało.

Cena: 34 zł za 600 g.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz