Sklep Maris Stella

Sklep Maris Stella
Zapraszam!

czwartek, 23 października 2014

Zielone ukojenie dla skóry.

Witam, :)
dziś napiszę o jednym z moich ulubionych toników do twarzy - toniku z zieloną herbatą bio firmy L'Orient, który właśnie niedawno skończyłam używać.

Informacje od producenta.
Energetyzujący Tonik Do Twarzy. Organiczna zielona herbata – organiczna gliceryna – mentol
Energetyzujący tonik z organiczną zieloną herbatą, mentolem i organiczną gliceryną to połączenie składników nawilżających, odżywczych i regenerujących. Ekstrakty z ekologicznej zielonej herbaty wzmacniają skórę, chronią ją przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych oraz skutecznie spowalniają procesy starzenia. Dzięki zawartości kwasku cytrynowego, tonik przywróci odpowiedni poziom pH, rozjaśni cienie i rozświetli skórę. Organiczna roślinna gliceryna nawilży i pozwoli pozbyć się efektu ściągnięcia skóry, który powodowany jest przez twardą wodę. Zaś olejek mentolowy ochroni naszą skórę przed bakteriami, wirusami i alergenami, ukoi ją, a także sprawi, że nasza cera otrzyma zastrzyk energii na cały dzień.

Wygląd produktu.
Tonik jest umieszczony w butelce z dozownikiem do wylewania na wacik. I właśnie z tego dozownika wylewa nam się tonik, niekontrolowanymi kroplami. A informuję, że to jest kolejna butelka tegoż toniku, z taką samą wadą. Przelałam więc tonik do buteleczki z atomizerem - i było o wiele lepiej. Poza tym, standardowa, wytrzymała etykietka. Sam tonik - jak to tonik - ciecz, płynna, w zielonkawym, jasnym kolorze i o miłym, delikatnym herbaciano - miętowym zapachu.

Jak używałam.
Klasycznie - spryskiwałam nim twarz, aby przywrócić właściwe pH skóry po umyciu.

Moja opinia.
Jak już wyżej napisałam, to mój ulubiony tonik, nie wysusza mi skóry dzięki zawartości gliceryny roślinnej. Trzeba pamiętać, aby nie dostał się do oczu, ponieważ zawiera mentol, który sprawia, że szczypią oczy. Jest bardzo wydajny, buteleczka wystarcza na 2-3 miesiące używania. Polecam.

Cena: 42 zł za 150 ml.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz