Sklep Maris Stella

Sklep Maris Stella
Zapraszam!

wtorek, 31 maja 2016

Balsam w babeczce do ciała podkreślający opaleniznę - recenzja.

Witam, :)
dziś mam recenzję Balsamu w babeczce do ciała podkreślającego opaleniznę. To kosmetyk, który stosowałam przez 7-8 miesięcy. O tym, jak go zrobić można poczytać tutaj.

Informacje ode mnie:
Miękki balsam w babeczce można stosować zarówno co dzień do ciała, jak i do twarzy na noc. ze względu na zawarty w nim olej rokitnikowy, balsam natychmiastowo, poza odżywieniem i natłuszczeniem nadaje skórze piękny brzoskwiniowy kolor.

Wygląd produktu:
Balsam umiejscowiony jest w silikonowej formie na babeczki, kolor ma pomarańczowy, a zapach to lemongrass. Struktura ziarnista od masła shea.

Jak używałam:
Balsamem smarowałam ciało po kąpieli, ręce po umyciu oraz usta na noc przed snem i w dzień. Balsamik jest fajny, ma świetną strukturę i dobrze się rozsmarowuje. Po nałożeniu na ciało balsam delikatnie ją przyciemnia. Nie jest to efekt długotrwały, ale dla mnie jest w sam raz. Skóra jest przyjemnie nawilżona i natłuszczona. Nic dodać, nic ująć, bardzo polubiłam ten balsamik. Będę modyfikować lekko jego skład.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz