Sklep Maris Stella

Sklep Maris Stella
Zapraszam!

wtorek, 3 maja 2016

Henna Khadi jasny brąz - recenzja.

Witam, :)
dziś mam recenzję henny Khadi o odcieniu jasny brąz. Najpierw jak zwykle umieszczę informacje od producenta.
Informacje od producenta.
Naturalna farba ziołowa do włosów. Nadaje włosom odcień jasnego, ciepłego brązu. Pokrywa siwe włosy za pierwszym razem, nie wymaga koloryzacji dwustopniowej. Już po pierwszym farbowaniu włosy są intensywnie wzmocnione, wyraźnie odżywione i pogrubione. Farb Khadi można używać tak często, jak zajdzie potrzeba. Nie zawierają chemicznych składników, zatem nie niszczą struktury włosa. Farbując włosy co 3-4 tygodnie nie musisz się martwić, że im szkodzisz. Farby Khadi zawierają również zioła ajurwedyjskie, które poprawiają ogólny stan włosów i zwiększają objętość.
Masa netto: 100g.
Sposób użycia:
1. Odpowiednią ilość proszku zalej ciepłą wodą o temp. ok 50°C, wymieszaj do uzyskania konsystencji gęstej śmietany.
2. Umyj włosy szamponem bez silikonów.
3. Kiedy mikstura trochę ostygnie, wciąż jeszcze ciepłą nałóż na włosy (wilgotne lub suche, w zależności od preferencji).
4. Włosy owiń folią i ciepłym ręcznikiem.
5. Pozostaw na głowie od 30 minut do 2 godzin
6. Spłucz włosy ciepłą wodą.
7. Nie myj włosów przez 48h.
8. Bądź cierpliwa - kolor, w wyniku procesu utleniania, ściemnieje i uzyska intensywniejszy odcień w ciągu kilku dni od farbowania.Jeśli ziołowy zapach farby jest dla ciebie zbyt intensywny to możesz dodać 2-3 krople ulubionego naturalnego olejku eterycznego np. waniliowego czy lawendowego. Unikaj olejków rozgrzewających takich jak np. cynamonowy.
Skład: Indigofera Tinctoria (Indigo), Lawsonia Inermis (Henna), Emblica Officinalis (Amla), Eclipta Alba (Bhringaraj), Azadirachta Indica (Neem)
Bezpieczeństwo:
Wszystkie składniki są absolutnie naturalne. Ziołowe farby Khadi nie zawierają konserwantów, wzmacniaczy koloru, utleniaczy ani chemikaliów. Naszym priorytetem jest twoje zdrowie i bezpieczeństwo. Produkt posiada certyfikat BDIH. Farby ziołowe Khadi nadają włosom naturalny, intensywny kolor. Wszystkie farby przechodzą test na obecność szkodliwych substancji oraz oddawane regularnym, dokładnym badaniom realizowanym przez niezależne laboratoria.

Jak używałam:
Hennę użyłam tak jak jest napisane powyżej, trzymałam ją pod dwoma czepkami - jednym foliowym, a drugim z materiału przez dwie godziny. Dobrze jest gdy np. podczas pierwszego farbowania ktoś pomaga w nakładaniu henny, mi pomogła mama. Jak ktoś robi hennę po raz pierwszy, może mieć problem z określeniem ile wody o temperaturze 50 stopni C trzeba dodać, by konsystencja farby była płynna, bez grudek, a jednocześnie nie spływała po nałożeniu, więc dobrze jest okryć się np. starą szmatką, prześcieradłem. Podczas nakładania henna przyjemnie chłodzi skórę głowy. Włosy ponownie umyłam po tygodniu od farbowania, wtedy pigment zawarty w ziołach ma więcej czasu na wniknięcie i wcementowanie się w strukturę włosa. Mi z racji tego, iż mam rzadkie, grube włosy o długości do części lędźwiowej pleców, jedno opakowanie 100 g starcza na 2 farbowania co kilka miesięcy. Po pierwszym farbowaniu henna mi wypłukała się częściowo po kilku tygodniach, ale każde kolejne farbowanie sprawiało, że kolor jest coraz bardziej trwały. Kolor mam tak dobrany do mojego naturalnego, że prawie nie widać odrostów, nie licząc siwych włosów. To było moje kolejne farbowanie henną, kolor mi się podoba, zawsze po farbowaniu obserwuję zwiększoną objętość włosów oraz lekkie odbicie ich u nasady, no i ten blask! Ogólnie ta henna jest ok, nie niszczy włosów, lecz poprawia ich stan.
Powyżej są zdjęcia moich włosów, od lewej włosy w naturalnym kolorze, w środku włosy po farbowaniu, a z prawej włosy po jakimś czasie od farbowania Zdjęcia były robione w pomieszczeniu, dlatego nie widać na nich tego blasku, który jest po hennie. Za jakiś czas napiszę, jak poradzić sobie z ewentualnym przesuszeniem włosów po hennie według mojego pomysłu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz