Sklep Maris Stella

Sklep Maris Stella
Zapraszam!

wtorek, 10 maja 2016

Musujący Piasek Kąpielowy - recenzja.

Witam, :)
dziś mam recenzję Musującego Piasku Kąpielowego, o tym jak go zrobić można poczytać tutaj. zaczynamy od informacji od producenta, czyli ode mnie.
Informacje od producenta.
Musujący Piasek Kąpielowy to kosmetyk który umila kąpiele, zawiera spirulinę, glinki oraz sól karnalitową z Morza Martwego, bogate w minerały. Po wsypaniu do wanny kosmetyk delikatnie musuje, łatwo się rozpuszcza.
Jak używałam.
Piasek wsypywałam "na oko" do wanny, rozpuszcza się szybko i prawie nie zabarwia wody w wannie. Wystarczył mi na kilka kąpieli, z racji tego, iż nie zrobiłam go wiele. Fajny, nie wysusza skóry. Gdy zostaną mi jakieś resztki po babeczkach, na pewno go zrobię, ale może w ulepszonej wersji. Mi się podoba.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz