Sklep Maris Stella

Sklep Maris Stella
Zapraszam!

sobota, 20 stycznia 2018

Aktualna, lekko ekscentryczna pielęgnacja włosów i plany na najbliższe miesiące.

Witam,👧
dziś opiszę moją aktualną pielęgnację włosów. Dla osób postronnych które nie stosują bogatej pielęgnacji włosów moje sposoby z pewnością wydadzą się nieco ekscentryczne, a co w tym jest niezwykłe przeczytajcie sami. Zapraszam.

1. Raz w miesiącu:
🌸Peeling skóry głowy z błotem z Morza Martwego na bazie z balsamu Agafii.
Pozwala on na lepsze ukrwienie skóry głowy i odblokowanie jej z starego naskórka, włosy są mega puszyste.

2. Raz w tygodniu:
🌸Olejowanie włosów olejową odżywką przez minimum 2 godziny.
🌸Emulgowanie balsamem Agafii a potem spłukanie włosów.
🌸Mycie włosów 2,5 ml rozcieńczonego szamponu.
🌸Delikatne odciśnięcie włosów z wody i nałożenie drożdżowej maski do włosów Agafii na skórę głowy i włosy na całej długości. Trzymam ją około 15-20 minut i spłukuję.

3. Codziennie:
🌸Delikatne czesanie włosów szczotką z włosia dzika.
🌸Wtarcie wcierki w skórę głowy połączone z masażem.
🌸Po rozczesaniu włosów nałożenie obficie serum silikonowego na całą długość włosów, bez nasady, ale za to tak, żeby były aż wilgotne i grubo nasmarowane serum. Serum nakładam tylko przed snem, a włosy zaplatam w warkocz. Na dzień zawsze spinam włosy w kok.

Dla wielu ekscentryczne jest:
🌼To, ze myję włosy tak rzadko. Po prostu nie mam większej potrzeby, włosy mi się nie przetłuszczają tak mocno.
🌼Mycie włosów tylko raz i to w dodatku rozcieńczonym szamponem.
🌼Smarowanie włosów dużą ilością serum. Mam długie włosy i muszę je jakoś chronić przed zniszczeniem, wolę by wytarł się silikon a nie moje włosy.

Plany:
1. Wykorzystam tonik z Natura Estonica i go przerobię. Na co? Niedługo o tym napiszę.
2. Nie zamierzam farbować włosów.
3. Będę codziennie stosować wcierki.
4. Nadal zapuszczam włosy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz