Sklep Maris Stella

Sklep Maris Stella
Zapraszam!

niedziela, 14 stycznia 2018

Nowości zakupione w Netto i Rossmannie.

Witam,👧
dziś mam króciutki artykuł, po raz pierwszy załapałam się na promocję 2+2 w Rossmannie. ☺Wcześniejsze mnie nie interesowały.

Z Rossmanna:
1. Napój ryżowy.

2. Napój ryżowy o smaku waniliowym.
Napoje to tak bez zastosowania kosmetycznego, po prostu lubię je pić, ale na promocji 2+2 były.

3. Chusteczki oczyszczające twarz z Alterry.
Są super, naprawdę ślicznie pachną i mają ekstra skład.

4. Ekstrakt z liści aloesu Venus Nature twoja receptura 50 ml.
No, to dopero produkt. Wielki plus dla drogerii za wprowadzenie najpierw rosyjskich kosmetyków, które co prawda mają ogromne ceny, ale jakoś po promocji przejdą. Drugi plus właśnie dla tej serii kosmetyków, choć troszkę tańsze też powinny być, zważywszy na ilość produktu. Coś mi się wydaje że tu płacimy też trochę za konfekcjonowanie kosmetyków, ale to i tak dobrze że można je kupić stacjonarnie, co może się opłacić gdy nie chcemy zamawiać więcej kosmetyków i półproduktów.

Z Netto:
1. Fluid na rozdwojone końcówki 7 efektów z olejem arganowym 50 ml.
Nie miałam jeszcze tego kosmetyku, a skład i cena były przyjazne więc czemu nie?

2. Marion olejki orientalne regeneracja włosów, jojoba, słonecznik 30 ml.

3. Marion olejki orientalne wzmocnienie włosów, kokos, tamanu 30 ml.

4. Marion olejki orientalne odżywienie włosów, macadamia, ylang-ylang 30 ml.
Tych trzech olejków orientalnych z Mariona również nie miałam, a że oprócz ceny i składu mają też fajne opakowania to kupiłam je. Zauważyłam że moje włosy ciut przeproteinowałam, i że silikonowe olejki moje włosy bardzo lubią, a ja ich nie szczędzę im i nakładam je nie tylko na końcówki, ale i na całą długość, aby nie dopuścić do ich zniszczenia. Kiedyś oglądałam program w którym fryzjer pokazał, odkąd zaczynaja się końcówki włosów - tuż przy głowie, wystarczy rękoma zebrać włosy w kucyk i to co widać to nasze końcówki.
To wszystko, teraz mam utrudnione prowadzenie bloga i robię to z komórki gdyż niestety zepsuł mi się laptop.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz