Sklep Maris Stella

Sklep Maris Stella
Zapraszam!

sobota, 7 lipca 2018

Alterra, nawilżone oczyszczające chusteczki micelarne o zapachu rumianku - recenzja.

Witam, 👧
dziś mam dla Was recenzję niedawnej nowości - micelarnych chusteczek nawilżanych z Alterry. Zapraszam

Informacje od producenta:
Każda skóra zasługuje na indywidualną pielęgnację. Delikatna formuła chusteczek micelarnych marki Alterra pozwala na wyjątkowo łagodne oddzielanie, przechwytywanie i usuwanie cząsteczek brudu. Wyciąg z ekologicznego aloesu odświeża i odżywia skórę. Można stosować również do bardzo wrażliwej skóry.
Ingredients: Aqua, Glycerin, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Caprylyl/Capryl Glucoside, Citric Acid, Parfum, Linalool, Limonene, Geraniol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Levulinic Acid, Sodium Levulinate.
    - składniki naturalne.
    - substancje myjące.
    - konserwanty i zapach.

Ranking składników:
5+1=7 czyli 6 jest mniejsze niż 7. Składników niekorzystnych jest nieco więcej, ale są one pod koniec składu.

Jak używałam:
Chusteczkami zmywałam makijaż mineralny. Są dobrze nasączone, świetnie zbierają makijaż ze skóry, odświeżają ją. Pięknie pachną. Są wytrzymałe i miękkie, nie rwą się. Z racji tego, iż nakładam mało kosmetyków kolorowych na twarz, chusteczki są wydajne gdyż na jedno zmycie wystarcza mi połówka jednej. Klej w zamknięciu jest wytrzymały i chustki nie schną. Po ich zastosowaniu nie muszę nakładać niczego gdyż skóra mnie nie ciągnie nieprzyjemnie, lecz jest przyjemnie ochłodzona. Polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz