Sklep Maris Stella

Sklep Maris Stella
Zapraszam!

sobota, 7 lipca 2018

Enfleurage z jaśminu - recenzja.

Witam, 👧
pamiętacie może mój artykuł o enfleurage tutaj? Dziś zapraszam Was na recenzję tego kosmetyku.

Składniki: nierafinowany olej kokosowy, kwiaty jaśminu.

Wygląd produktu:
Jest to masło kokosowe, czyli ma stałą konsystencję z grudkami. Kolor jest taki trochę między ecru a żółtym. Jest to spowodowane obecnością pyłku z kwiatów. Pachnie kwiatami jaśminu.

Jak używałam:
Enfleurage używałam zazwyczaj tylko na włosy rozcierając porcję i nakładając na włosy na kilka godzin. W tym zastosowaniu sprawdzał się świetnie. Pamiętając o tym, jak kiedyś przesuszyłam sobie skórę olejem kokosowym darowałam sobie nakładanie go na skórę. Pamiętam też, że odrobinę dodałam do perfum olejowych. Podsumowując wykonanie tego kosmetyku zajmuje trochę czasu, więc jeśli ktoś lubi taki zapach to jak najbardziej go polecam. Jest to kosmetyk w 100% naturalny i bezpieczny, jeśli się wie, jak go użyć. Teraz olejuję włosy olejem monoi z Blisko Natury.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz