Sklep Maris Stella

Sklep Maris Stella
Zapraszam!

czwartek, 5 lipca 2018

Najlepszy, najtańszy i najbardziej ekonomiczny peeling do ciała - Maroko pumeks hammam - recenzja.

Witam, 👧
dziś mam dla Was recenzję kosmetyku który mam już bardzo długo, i nie zużył się jeszcze, a jego termin ważności nie ma końca.

Informacje od producenta:

Pumeks Hammam, to bogaty w cynk, magnez, selen i żelazo naturalny produkt do pielęgnacji i masażu stóp, wykonany ręcznie z marokańskiej glinki czerwonej. Produkt wypalany w piecu: przebarwienia lub nalot są naturalne i nie wpływają na jego jakość. Stosowany również podczas wykonywania rytuału Hammam. Produkt wykonany ręcznie z bogatej w minerały glinki czerwonej, pochodzącej z gór Atlasu w Maroku. Pocieraj stopy delikatnymi, okrężnymi ruchami w miejscach, gdzie skóra jest zgrubiała. Pumeks dokładnie usuwa zrogowaciały naskórek, pozostawiając skórę gładką, oczyszczoną i miękką w dotyku. Stosować na mokrą skórę.

Wygląd kosmetyku:
Pumeks zamknięty jest w kartonowym pudełeczku z informacją. Sam pumeks to stempel wykonany z gliny w kolorze brązowym lub czerwonym. Na jego tarczy są wyżłobione okręgi które są poprzecinane. Produkt jest bezzapachowy.

Jak używałam:
Pumeksu używałam na całe ciało oprócz twarzy na 2 sposoby:
💦Na zwilżony pumeks nalewałam odrobinę mydła w płynie i masowałam nim mokre ciało.
💦Suche ciało spryskiwałam wodą różaną lub zwykłą i masowałam nim ciało.
Sposób pierwszy pozwala na uzyskanie nieco łagodniejszego myjącego peelingu. Sposób drugi to bardzo mocny peeling.
Ogólnie, trzeba nauczyć jak się go używa, bo niewprawna ręka może za mocno podrapać skórę tym pumeksem. Ja go sobie bardzo chwalę, gdyż odkąd go używam nie stosuję innych peelingów. Jednorazowy zakup szybko się zwrócił. Wcześniej półprodukty do peelingu trochę kosztowały, teraz na nich oszczędzam.
Pora na efekty. Mam skórę suchą i łuszczącą się, jeśli nie robię regularnego peelingu. Tradycyjny peeling musiałam robić co tydzień, peeling tym stemplem mogę robić co 2 tygodnie, a skóra jest w normie, bez łuszczenia się. Gorąco polecam, zwłaszcza na promocji, kupić go można w Rossmannie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz