Sklep Maris Stella

Sklep Maris Stella
Zapraszam!

poniedziałek, 22 maja 2017

Olej z pestek wiśni - recenzja.

Witam, 👧
dziś opiszę nietuzinkowy olej, z jakim się zetknęłam i używałam. Piszę o oleju z pestek wiśni firmy Ol'Vita. Zakupiłam go w sklepie Świat Orkiszu, www.swiat-orkiszu.pl w którym to robię od czasu do czasu zakupy po tym jak przerzuciłam się na dietę orkiszową Św. Hildegardy.

Informacje od producenta:
Olej z pestek wiśni 100 ml tłoczony na zimno. Podstawowe zalety:
- olej ten tłoczony jest na zimno z wyselekcjonowanych pestek wiśni,
- olej z pestek wiśni poprawia krążenie krwi,
- nie zawiera on sztucznych barwników ani konserwantów,
- olej z pestek wiśni nadaje się do bezpośredniego stosowania na skórę, pozostawia ją nawilżoną, odżywioną i napiętą,

- dzięki zawartej w nim witaminie E zapobiegamy powstawaniu zmarszczek.

Wygląd produktu:
Olej był w szklanej buteleczce z ciemnego szkła z zafoliowaną nakrętką, dzięki temu mamy gwarancję że nikt oleju nie używał przed nami. Butelka jest bez żadnego dozownika, ma duży otwór. Olej miał śliczny kolor, ciemnożółty, taki złoty wpadający do bardzo jasno pomarańczowego. Plusem jest piękny wiśniowo - marcepanowy zapach. Jest z lekkich olejów, przypomina mi nieco olej z pestek malin

Jak używałam:
- naolejowałam nim włosy metodą olejowej odżywki,
- używałam do rąk po umyciu,
- używałam po kąpieli do ciała,
- smarowałam nim twarz.

Olej sprawdził się w przypadku gdy miałam bardzo suchą skórę na rękach i nogach, skóra była po nim satynowo miękka i gładka, w olejowaniu też dał dobry rezultat. Przy ta częstym używaniu wydajność była taka średnia. Jest to bardzo fajny olej, polecam każdemu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz