Sklep Maris Stella

Sklep Maris Stella
Zapraszam!

czwartek, 25 maja 2017

Nowości ze sklepu Blisko Natury.

Witam, 👧
z racji, że do robienia kosmetyków oprócz oleju z pestek malin do twarzy i oleju jojoba do perfum został mi olej z migdałów postanowiłam zakupić kilka olejów, znanych i nieznanych. Oto co postanowiłam kupić:

1. Olej z dzikiej róży tłoczony na zimno 20 ml.
Kupiłam by dodawać go do kosmetyków według receptur Św. Hildegardy, pisała dobrze o róży i jej właściwościach.

2. Olejek z pestek moreli 100 ml.
Miałam już wcześniej ten olej, jest z tych lekkich i szybko wchłanialnych, bezzapachowy. Wcześniej kupiłam taki z e-Fiore, recenzja tutaj.

3. Olej z zielonej herbaty 50 ml.
Kolejna nowość, bardzo ciekawy olej.

4. Olej z pestek brzoskwiń 100 ml.
Miałam także i ten olej, więc to sprawdzony produkt.

5. Olej z papai rafinowany 20 ml.
Podobno działa lekko złuszczająco, tak jak papaina.

6. Olej z nasion pomidora rafinowany 50 ml.
Bardzo interesujący kosmetyk.

7.  Olej z kiwi rafinowany 20 ml.

8. Olej z kiełków pszenicy 50 ml.

9. Olej Monoi 20 g
To macerat gardenii w oleju kokosowym.

10. Olej jojoba złoty 50 ml.
Idealny do zrobienia perfum olejowych takich jak tutaj i tutaj.

I gratisy:

1. Olej z nasion bawełny 10 ml.

2. Próbka kremu do twarzy Ava 2 ml.

3. Mydło marsylskie o zapachu owoców leśnych 30 g.

Aktualnie jest w sklepie Blisko Natury promocja na wspomniane oleje. Muszę też pochwalić sklep za bardzo szybką wysyłkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz