Sklep Maris Stella

Sklep Maris Stella
Zapraszam!

sobota, 2 sierpnia 2014

Moja kosmetyczka cz 3 - pielęgnacja włosów.

Witam słonecznie, :)
w tym poście postaram się przybliżyć moje kosmetyki do włosów.

1. Szampon twardy w kostce z glinką ghassoul i proteinami jedwabiu do włosów zniszczonych.


Szampon jest ciekawy w użytkowaniu, dla większej wygody starłam go na tarce o małych oczkach i wsypałam do plastikowego słoiczka. Ma delikatny zapach. Jeszcze nie zauważyłam żadnych efektów, a stosuję go ponad 2 miesiące.

2. Maska do włosów z siemienia lnianego i masła karite.

Maskę stosuję chyba tyle samo czasu, co szampon, po każdym myciu włosów zostawiam ją na 10 min. Jest bardzo wydajna, pachnie herbatą.

3. Suche szampony Batiste.



Suche szampony zaczęłam stosować w tym roku. Te od Batiste mają śliczne zapachy. Używam 2: tropical 200 ml i cherry 50 ml. Cherry podobno pachnie, jak sama nazwa wskazuje, wiśnią, ale ja czuję wyraźnie zapach arbuza. Tropical pachnie kokosem i ananasem. Szampony pomagają odbić się od nasady włosom. Spryskuję nimi tylko grzywkę.

To już wszystko o pielęgnacji włosów, innych kosmetyków ponieważ nie są mi potrzebne. Następny post będzie o pielęgnacji dłoni i stóp.

Zdjęcia pochodzą ze stron sklepów Mydlarnia u Franciszka i Batiste:
www.mydlarnia.info
www.perelki.eu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz