Sklep Maris Stella

Sklep Maris Stella
Zapraszam!

poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Moja kosmetyczka cz. 4 - ręce i stopy.

Witam słonecznie, :)
dziś będzie krótki post o tym, czym pielęgnuję ręce i stopy. Niektóre kosmetyki będą się powtarzać.

1. Szare mydło marsylskie z olejkiem lawendowym.

Myję ręce i stopy tym samym mydłem, o którym pisałam w pielęgnacji ciała.

2. Peeling do ciała z oliwą z oliwek.

Peeling ten sam, co do ciała.

3. Balsam do ciała z masłem shea na wagę o zapachu olong.

Balsamu używam jako kremu, ma zapach olong - kwiat lotosu. Obecnie ten wariant zapachowy został wycofany, udało mi się go kupić przed zmianą wariantów zapachowych. Jest treściwy, grudkowaty i za to lubię go używać. :)

4. Odżywka Eveline, paznokcie twarde i lśniące jak diament.

Moim zdaniem najlepsza odżywka z całej gamy odżywek Eveline, najlepiej działa na moje paznokcie, które są kruche, rozdwajające się i łamliwe.

To już wszystko, aktualnie do napisania mam jeszcze o kolorówce, nowościach ze sklepu Blisko Natury i o moich poczynaniach z macerowaniem. :)

Zdjęcia pochodzą ze stron:
www.mydlarnia.info
www.rossnet.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz